Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 puhallin/lämmitys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #16
    Originally posted by zener View Post
    Murtunu irti ja kun sen kytkee paikalleen ja säätelee lämpötilaa/sammutta autoa, niin moottori pyörii ympäri asti. Eikai sen niin kuuluisi tehdä? Vai?
    Väännäs nyt mulle rautalangasta

    a) Olet saanut sen irtimurtuneen askelmoottorin pysymään paikallaan siinä kopassa jollain kikkakakkoslla/kolmosella, mutta läpän käyttöakseli ja läppä pyörii miten sattuu.

    b) Se askelmoottori pyörii siinä miten sattuu koska et ole saanut sitä pysymään kiinni.
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • zener
      Moderator
      • Oct 2004
      • 14450
      • Oulu

      #17
      Siis läppä ja akseli kyllä on ihan ok, kun käsin sitä liikuttaa. Moottori on kikka kolmosella kiinni ja nyt moottori pyörii ympäri asti ja akseli muljahtaa pois paikaltaan.
      E65 730dA '04 klick
      F10 520dA '11 klick
      E34 520iA (2.8l) '91 klick

      Instagram


      "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

      Comment

      • zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14450
        • Oulu

        #18
        Osasinko jo selittää tarpeeksi vaikeasti? Piirränkö kuvan?
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA (2.8l) '91 klick

        Instagram


        "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

        Comment

        • jupasierra
          Bimmer Rookie
          • Nov 2006
          • 126
          • Kotka

          #19
          Raitisilmasuodatin

          Löytyikö jo se raitisilmasuodatin. Mulla on -91 ja löytyi seuraavasti. Ekaksi hansikaslokero irti pois tieltä. Lähtee helposti lokeron takaa kiinnikkeet kääntämällä auki, ja etureunasta topparin nauhat irti. Sitten sivupaneeli vetämällä irti. Hansikaslokeron yläpuolella oleva muovi (pari ruuvia) irti. Nyt kun katsoo jalkatilaan niin viimeisenä rintapeltiä lähinnä näkyy vaalean muovin takana, (kahdella torx ruuvilla kiinni) osa jossa on sähköliitin kiinni. Liitin irti ja vedä pois puhaltimen esivastus, minulla mallia "miekka" n.25cm pitkä miekan muotoinen osa. Nyt se vaalea muovi pois, (yksi torx alhaalla ja käännettävä linkku ylhäällä) ja sieltä paljastuu suodatin. Itsellä oli niin tukkeessa että tuskin vaihdettu koskaan ? Ilmaa rupesi tulemaan niin että hattu meinaa lähteä päästä. Aluksi tuntui että jo on typerässä paikassa, mutta ei monessa -91 autossa ole moista.

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #20
            Originally posted by zener View Post
            Osasinko jo selittää tarpeeksi vaikeasti? Piirränkö kuvan?
            Olin unohtanut jo koko jutun, sori...

            Mutta laita vaan kuvin, tuntuu ettei tänäänkään oikein mikään mene kaaliin
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14450
              • Oulu

              #21
              Siinäpä Lekalle ammattitaidolla piirretty kuva.

              Eli tuo siis pyörii ympäri asti, kun lämpöä säätelee jne.
              Last edited by zener; 02-09-2007, 01:05.
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA (2.8l) '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎