eli kiikarissa olis yks 530i touring vm 94 ruotsin maalta,kilometrejä vähän alla 200 tonttu.mitä erityisesti kannatas autossa katto.ja varusteet on=kaikki.
kiitos jo etukäteen.
ja monta muuta...
e 34 525
e34 520 sedan
e36 328 touring
ex:e34 525,520i e 34,e30 touring,e30 sedan
ex:1100 suzuki gsx-r
Eiköhän se tärkeintä että kone on ok, ei öljyä syö eikä vuodakaan kauheemin. Ja että käy tasasesti. Sit tietty laatikon toiminta (jos automaatti?) tarkkaan koeajaen. Miltä tuntuu ohjaus (simpukka), alusta jne. Selvähän se että tyyppiviat ainakin löytyy ! Ja muutama yllätys kaupan päälle... Tutki peräkontti ja luukku niin hyvin kun mahdollista. Verhoiluja ja listoja vähän irti niin löytyy ne ruostuvat paikat... Peräluukun reunat kannattaa kattoo tarkkaan. Jos lasin alareunan paikkeilla sivuilla näkyy vähänkään ruosteenalkua, on takuulla sillon rasitusmurtuma joka on lähteny ruostuun ja leviään.
Takapenkin alta kannattaa tarkistaa onko ruostetta näkyvissä. Joillain on ne isojen puslien pultinpaikat mädäntyny. Muu tekniikka onkin sit pura-korjaa -mallia kunnon taistelulla, mut tekemällä oppii.
Sit tietty jos ilmastointi toimi niin sehän on plussaa. Muista vioista tingi niin pirusti !
M60B30... Eli 3l Vkahdeksikko. Etulokasuojista eturenkaiden takaa kannattaa kattoo ruosteet ainakin. Paikan päällä ei voi todentaa, mutta oston jälkeen kannattaa hetimiten kattoo ö-pumpun pultit, kun tunnetusti löystyvät tuossa M60 moottorissa.
M60B30... Eli 3l Vkahdeksikko. Etulokasuojista eturenkaiden takaa kannattaa kattoo ruosteet ainakin. Paikan päällä ei voi todentaa, mutta oston jälkeen kannattaa hetimiten kattoo ö-pumpun pultit, kun tunnetusti löystyvät tuossa M60 moottorissa.
Kiva olla sokee.
Niinhän tuolla näköjään lukeekin et 530 eli tottakai aito kasi. Sama siis kun mulla.
Joo ilmanmuuta öljypumppu tutkintaan heti !
Mahtaakos siinä(kään) olla lohkolämpäriä ?
Sit tietty venttiilikoppien öljyvuodot kandee kattoo.
milllä tavalla se paperi show ero?auto tukholmassa,ni yritän saada myyjän tulemaan satamaan päin.pari kilsaa jos lautalle ajaa ilman kilpiä,ni ei varmaan maailmaa kaada.kuitenki ois helpompi matka hakee ruotsista ja ku hinnat on suunille samat,tulee kahet renkaat eikä oo niin hirvee kielimuuri.
tuskinpa sitä lämppärii löytyy.saksasta ku on tuotu -99.tosin se ei maailmaa kaada ku on veholla töissä.:think
ja monta muuta...
e 34 525
e34 520 sedan
e36 328 touring
ex:e34 525,520i e 34,e30 touring,e30 sedan
ex:1100 suzuki gsx-r
Juu jos takaluukku ei aukea kun avaimella niin sitten on luvassa piuhasouvi tai mikrokytkimen entrausta ja sama koskee takalasia. Ja mitä etupäähän tulee niin kannattaa kiinnittää huomiota ettei soutele suoralla. Eipä nuo etupään osat nyt hirveitä maksa mutta se työ niiden kanssa vaikka itse tekee. Kyllä se siitä lähtee jos hintakin on kohdillaan.
Taas hieman OT:ia mutta mitkä rojut sieltä edestä yleensä menee, jotka sitä soutelua aiheittaa? Itellä se soutelu lähti Touringista lähes kokonaan uusilla renkailla ja kulmatkin on kohdillaan. Silti vielä hieman tuntuu että jotain tarviis tehä pientä hakemista ja aika ura herkkä 225 kumeilla
Taas hieman OT:ia mutta mitkä rojut sieltä edestä yleensä menee, jotka sitä soutelua aiheittaa? Itellä se soutelu lähti Touringista lähes kokonaan uusilla renkailla ja kulmatkin on kohdillaan. Silti vielä hieman tuntuu että jotain tarviis tehä pientä hakemista ja aika ura herkkä 225 kumeilla
Renkaat vaikuttaa aika paljon.
Eteen KAIKKI nivelet ja puslat uusiksi, kunnon iskarit ja hyvät renkaat niin menee kuin juna.
Comment