Miten runsaasti sitä vettä katoaa? Koneen läpi sitä ei paljoa voi mennä ilman että sen todellakin huomaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lämpö ongelmia e34 535:ssa
Collapse
X
-
Originally posted by Ac-Dc View PostJos ei kuitenkaan mitään corollaa.
Ennemmin vaikka uus e28 alle, harmi kun tuli just myytyyn vanha e28 520.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Originally posted by Ac-Dc View PostEhkä n. 2l viikossa saa lisätä.
Muuten bemu on toiminut ihan normaalisti.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Originally posted by Ac-Dc View PostEi ole mitään näkyvää vuoto kohtaa missään, vaikka auto olisi ajettu lämpimäksi. Onko se normaalia kun seuraavana päivänä avaa korkin ja suhahtaa? :think
Pikkuvuoto oireilee juuurikin tuollalailla. Suhahtaa se kunnossa oleva järjestelmäkin jollei siinä vuotoa ole mutta tuskin havaittavasti. Selvä suhahdus on merkki kansiviasta, TAI sitten järjestelmän painekorkki paisarin kannessa jumii ja nostaa painettaa liiaksi jolloin nesteet vuotaa heikoimmasta kohtaa pihalle- tosin vuoto pitäisi silloin havaita. tiivari maksaa noin 80€ ja vaihtuu päivässä (siinä on aika paljon purkamista). Kaikesta peloittelusta huolimatta kansivikoja ei yleensä ole tullut vaikka on keitellytkin. Kannattaa huuhdella järjestelmä mahdollisen rempan jälkeen ja laittaa punaiset silikaattivapaat nesteet sisään sitten, ei aiheuta oksidoitumista ja ns hot spotteja alukannessa => tiiviste kestää. Termarin yläreunaan vielä noin puolentoistamillin poralla reikä läpi niin ilmautuu itsekseen jos vielä jostain vuotaa eikä pienet hiushalkeamatkaan kannessa enää mitään merkkaa. Alkuilmaus pitää toki suorittaa silti!!! Punaisilla nesteillä myös pienetkin vuodot ulospäin huomaa 10x helpommin kuin vihreillä...
Mulla keitti 735 jo ostaessa ja varmaan kymmenkunta kertaa kun oli ajossa ja homma tapahtui niin nopeesti ettei paljoa ehtinyt reagoida vaikka sen tiesi (keitti aina kun järjestelmään pääsi kertymään tarpeeksi ilmaa joka teki ilmalukon termarin viereen (eli termari ei aukea kun järjestelmässä oleva ilma eristää lämmön pääsyn termariin), saattoi ajaa muutama sata km aina kun lisäsi nestettä ja ilmasi järjestelmän, keräsi myös selvästi painetta paisariin), vuoto oli juuri tuossa kannentiivisteen etureunassa. uusi tarviketiiviste ja silikaattivapaat nesteet + se puolentoistamillin reikä (varuilta) termariin, ei siitä mitään haittaakaan ole ja ehkäisee ilmalukon muodostumista jos vuotoa vähän olisikin. Nyt on menty 40tkm tuon homman jälkeen jälkeen ilman mitään probleemia. Ei ole kyllä enää vuotanutkaan yhtään jotta näkyy nuo kolmevitosen kannet kestävän tuota keittelemistäkin vaikka monesti toisin puhutaan...
dip beam tarkoitaa että sulla on lähivalon polttimo pimeänä. edit -jaa tuohan oli jo mainittu.
Karkkilahan on ihan tuoissa vieressä jotenka jos ei itellä ole intressiä laitella eikä hyvää korjaamoa tiedossa niin soittele allaolevaan numeroon, niin neuvotellaan sopiva hinta millä homma kuntoon. Mullahan on se takuu jotta jos ei tule kuntoon niin ei maksakaan mitään mutta siitä syystä ei sitten sutta kyllä tehdäkään.Last edited by WSE1; 17-08-2007, 00:58.
Comment
-
Comment