E34 Touringin takalasin pyyhkijä jää puolitiehen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Voimasavu
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 47
    • Tyrwää City

E34 Touringin takalasin pyyhkijä jää puolitiehen

Moron, onko kellään ollu vastaavaa vikaa, uattelin, että olis helppo sit koljata Eli takalasin pyyhin pysähtyy matkallaan vähän mihin sattuu asentoon ja palaa sit ajallaan takasin. Joskus saattaa käydä ihan alhaalla asti, mutta yleensä ei. Käsin kun auttaa niin tekee silloinkin myös koko reissunsa. Vika ilmaantu ihan yhtäkkiä.
    sigpicSavu on voiman merkki!
  • EPDM
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2005
    • 4624
    • Lahti.

Originally posted by Voimasavu View Post
    Moron, onko kellään ollu vastaavaa vikaa, uattelin, että olis helppo sit koljata Eli takalasin pyyhin pysähtyy matkallaan vähän mihin sattuu asentoon ja palaa sit ajallaan takasin. Joskus saattaa käydä ihan alhaalla asti, mutta yleensä ei. Käsin kun auttaa niin tekee silloinkin myös koko reissunsa. Vika ilmaantu ihan yhtäkkiä.
    On yleinen ongelma.

Vasen ylhäälä joshtosarja saranpoiden kohdalla on heikko lenkki ja monessa on joudettu korjamaan. Syy voi olla myos ohjainyksikössä. Se on verhoilun takanan oikean sivupaneeli takana. Itselleni on pari ohjainyksikköä ylimääräisenä.

Minulla ongelma oli moottorissa itse eli jotkut asento tunniste rattaat vaan kuluu, eli moottori itse piti vaihtaa.
    Viviendo en Lahiti
    BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
    Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
    Vw Corrado vr6

Comment

• Harzzza
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2006
      • 218
      • Tampere

Mulla kans pysähteli mihin sattu kun oikeen puolen saranan kohdalta oli johtosarja sökö.
      Mut jos toi kerran toimii käsin sulasta avittamalla oikein, niin kyllä se sillon ilmanmuuta ite moottorista on kiinni. Siellä on jotain sisäistä kontaktihäikkää.
      Käsin sulan tökkiminen kun ei saranan johtosarjaan vaikuta !

Comment

• LouCCu
        BTCF Member
        • Sep 2005
        • 132
        • Ilmajoki

Sama vika itellä paitsi ei kyllä kovin paljoa liiku vaikka vähän avittaa. Meinas vaan vähän imeä virtaa kun jäi puolitiehen ja yritti pyörittää. Mutta itse keksiin helpon korjauksen -->virta irti ja koko pyyhinirti :think
        "Mitäs pienistä kun ei nekään meistä"

Comment

• Voimasavu
          Bimmer Rookie
          • Feb 2007
          • 47
          • Tyrwää City

Joo, kyllä mäkin vähän epäilen sitä moottoria... Täytynee tutkia asiaa :think

Comment

• Voimasavu
            Bimmer Rookie
            • Feb 2007
            • 47
            • Tyrwää City

Eipä ollu iso vika

Joo, eli takalasin lukitustappi oli löystyny sen verta, että takalasi jäi vähän auki. Joten pyyhkijän tappi ei enää ollu kunnolla yhteydessä moottoriin. Lukitustapin kun ruuvasin kiinni, niin taas pelaa kun uusi. Tekniikka on ihmeellistä

Comment

Working...
            X