Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 525i 24v -91 heijaa tyhjäkäynnillä!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jonde___
    Bimmer Rookie
    • Jul 2005
    • 94

    e34 525i 24v -91 heijaa tyhjäkäynnillä!

    eli kun laittaa auton käyntiin kierrokset nousevat 2000 tonniin ja sit tippuvat 1500tonniin ja sit taks heti 2 tonniin siinä se hejaa muutaman minuutin ja sit nousee kierrokset 5500 tonniin missä voisi olla vika ..?
  • Haggis
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 1571
    • Wackyland

    #2
    Olisikohan joku puola mennyt/hajoamassa. Näin olen kuullut,itsellä vähän samaa vikaa mutta puola viel ostamatta
    Käyttis:Kia Optima TF

    Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #3
      Ei ole todellakaan puolavika. Perusteluja miten sytytysongelma voisi tuon aiheuttaa?

      Aika hurjat kierrokset, imuvuodot kannattaa tsekata vaikka kuulostaa kyllä vähän siltä ettei ne yksinään tuollaista voi aiheuttaa Myös tyhjäkäyntiventtiilin putsaus/tarkastus voisi olla paikallaan, mutta en kyllä usko siihenkään että se voisi olla ainoa vika jos noin ylös heittää. Alkoiko vika yhtäkkiä ja jääkö ne kierrokset tuonne 5500?
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • jonde___
        Bimmer Rookie
        • Jul 2005
        • 94

        #4
        Originally posted by Haggis View Post
        Olisikohan joku puola mennyt/hajoamassa. Näin olen kuullut,itsellä vähän samaa vikaa mutta puola viel ostamatta
        jooo pitää kokella on toissa 6 ehjää puolaa niin kokeilee kaikkia..

        Comment

        • jonde___
          Bimmer Rookie
          • Jul 2005
          • 94

          #5
          Originally posted by Cell View Post
          Ei ole todellakaan puolavika. Perusteluja miten sytytysongelma voisi tuon aiheuttaa?

          Aika hurjat kierrokset, imuvuodot kannattaa tsekata vaikka kuulostaa kyllä vähän siltä ettei ne yksinään tuollaista voi aiheuttaa Myös tyhjäkäyntiventtiilin putsaus/tarkastus voisi olla paikallaan, mutta en kyllä usko siihenkään että se voisi olla ainoa vika jos noin ylös heittää. Alkoiko vika yhtäkkiä ja jääkö ne kierrokset tuonne 5500?
          vaihdoimme moottorin vika tuli sen jälkeen kierrokset jää tuonne 5500 .

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Vaihdettiinko se samanlaisen tilalle vai oliko kyseessä 12v -> 24v? Imupuolen läpikäynnistä kannattaa aloittaa.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎