Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kuinka varma peli 91' E34 520i on?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jani73
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 4320
    • Turku

    Kuinka varma peli 91' E34 520i on?

    Minkähänlaisia kokemuksia arvoisilla kuskeilla on M50 moottorilla varustetuista 520 E34-malleista?
    Miten tekniikka kestää?

    Kiikarissa olisi yksi 190000 ajettu, kaksi omistajaa ja huoltokirjaakin näyttää täytetyn merkkihuolloissa.

    Ajossa se tuntui todella mukavalta ja toimivalta yksilöltä, valehtelematta parasta kyytiä, jota olen autolta saanut.
    Alkoi hieman "pelottaa" kun katsoi konepellin alle-siellähän on oikea moottori. :lol:
    Mun 316 E30:n tapauksessa kun ei samanlaisesta voimanpesästä voi puhua.
    Tuskin nuo sentään joka päivä tielle jättää... :roll:
  • dunkelblau
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 1151
    • Uusimaa

    #2
    Varmaa on lähinnä että mylly kestää, kuluttaa saman minkä 2.5L ja on alimittainen koriin.

    :?:
    "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

    Comment

    • Mötörhead
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 167
      • Karhula

      #3
      No juu, ainahan isompi on parempi, kysykää vaikka tytöiltä, mutta kyllä kakslitrasellakin pärjää jos ei tartte kisailla onhan muilla valmistajilla samankokosia autoja paljon pienemmilläkin konetehoilla... :wink:

      Comment

      • bmwpower
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 290
        • mäntsälä

        #4
        ittekin kävin ottaa kojot 320 iivarista ja 325 iivarista ei paljon tarvinnnu miettii kumman otan 8)
        e34 M5 touring

        Comment

        • alspe
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2004
          • 3402
          • Tre

          #5
          Uusi omistaja olen

          Ostin juuri tuollaisen auton, M50b20 -91 aj. 245 000km. Ja edelleenkin tuntuu samalta kuin kavereiden 100 000 km ajetut autot jotka on olleet puolet halvempia uutena. Eli laatua tuntuis olevan.

          Kone on alimitoitettu, 4500 rpm yli vähän lähtee mutta alakierrosvääntö on paska.

          Osat eivät loppujen lopuksi ole kovin kalliita, laitoin 2*koiranluu, taakse jarrut kokonaan(levytkin) ja öljyt ja suodattimet ja rahaa meni 150 euroa ettei mun mielestä paha.
          G30 520d xDrive
          EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

          Comment

          • -Tapi
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 3117
            • Välisuomi

            #6
            Minulla oli 520i 24v -91 ja sen mittarissa 330 tkm. Koneeseen oli jouduttu vaihtamaan vuosien varrella muutama sytytyspuola, mutta muuten se oli kestänyt hyvin. Öljyä se syöpötteli hieman, mutta se saattoi olla tiivistevuotoakin. Vaihteisto oli tiensä päässä, johtui varmaan vuotaneesta stefasta, joka päästi lootan kuivumaan..
            ---

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎