ilmamäärämittari voi olla siltikin rikki... itsellä tuo auto teki juuri samallatavalla tyhjäkäynnillä kävi miten sattuu, mutta ku sai sen ottamaan yli sen 1500-2000 kierrosta niin kävi nätisti. vaihdoin mittarin ja vikahävisi
Tuolla FAQ-alueella on E34 tehdaskorjausopas, Lekan täydentämällä osuudella. Ko. fileessä on M5-kohtainen osuus, mutta suoraa ohjetta synkronointiin ei tainnut olla. Tosin sellainenkin on joskus tullut vastaan, mutta en tietenkään muista missä..
Niin tuossa joku jo kysyikin, mutta onko ne imuvuodot tarkistettu? Lienee halvinta aloittaa tuosta? Itsellä oli tuollaiset oireet juurikin kun oli haitariletku ennen imusarjaa halki, ja sitä ei huomannu ennenkuin aloin sitä puristelemaan.
ei auttanut noi alipaineletkujen vaihto ollenkaan tohon tyhjäkäyntiin kaikki alipaineletkut vaihdettu.tyhjäkäynnil auto katkoo jonkinverran eli tärisee koko auto välissä mut ei kyl hirveesti mut kuitenkin.
Sitten ihme vika kun välis katoo alakierroksilla tehot kokonaan ylhäältä vetää hyvin. vikakoodit luettu ei vikaa nokkaakselin tunnistin,puolat ja kaikki suodattimet vaihdettu mut turhaan. mikä avuksi??
Comment