Originally posted by mortimer
View Post
öljynpumppu m5 e34 -> m10
Collapse
X
-
Originally posted by Tzeimi View PostJomman kumman rattaan joutuu ainakin vaihtamaan, että jompi kumpi ketju käy. Laittamalla E30 M3 E3:n pumpun pitäisi tavara riittää öljyruiskuille jos jännittää ettei nuo normi M10 pumput jaksa.
Saako sellaiset viritettyä M10:iin esim. dieselin osista tai vastaavista?E9, E21, E46/5, G01
Comment
-
-
Originally posted by *Kaide View PostMeinaatko mäntää jäähdyttäviä ruiskuja?
Saako sellaiset viritettyä M10:iin esim. dieselin osista tai vastaavista?
Comment
-
-
Originally posted by vpernu View Post
Tosta kunnon ohjeet
Noilla Mortimerin ohjeilla homma onnistuu helposti.E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostPrikka nostaa vain maksimipaineita, mitä varten niitä pitäisi nostaa?.
Itseasiassa eräs tunnettu suomalainen BMW-virittäjä (ainakin nuorempana luulin niin) neuvoi tekemään noin. Taisi oikeasti myydä loppuunajettuja pumppuja hi-po-osina laitettuaan prikan jousen alle.
Tärkeämpää on käyttää sellaista öljyä joka ei muutu kusivedeksi kuumanakaan.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Originally posted by Muumi View Post
Tosta kunnon ohjeet
Noilla Mortimerin ohjeilla homma onnistuu helposti.
Onko tämmöisestä mitään todellista hyötyä jossain vapari M10:ssä?E9, E21, E46/5, G01
Comment
-
-
Originally posted by tepabmw View Postja tuo liiallinen paineiden nosto aiheuttaa öljyn vaahtoamista,mikä ei tietenkään ole voitelun kannalta hyvä juttu...
Comment
-
Comment