Originally posted by mortimer
View Post
öljynpumppu m5 e34 -> m10
Collapse
X
-
Prikka nostaa vain maksimipaineita, mitä varten niitä pitäisi nostaa?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Originally posted by Tzeimi View PostJomman kumman rattaan joutuu ainakin vaihtamaan, että jompi kumpi ketju käy. Laittamalla E30 M3 E3:n pumpun pitäisi tavara riittää öljyruiskuille jos jännittää ettei nuo normi M10 pumput jaksa.
Saako sellaiset viritettyä M10:iin esim. dieselin osista tai vastaavista?E9, E21, E46/5, G01
Comment
-
Originally posted by *Kaide View PostMeinaatko mäntää jäähdyttäviä ruiskuja?
Saako sellaiset viritettyä M10:iin esim. dieselin osista tai vastaavista?
Comment
-
siin on teille öljyruutta!
Comment
-
Originally posted by vpernu View Post
Tosta kunnon ohjeet
Noilla Mortimerin ohjeilla homma onnistuu helposti.E24 635csi
Comment
-
Originally posted by Cell View PostPrikka nostaa vain maksimipaineita, mitä varten niitä pitäisi nostaa?.
Itseasiassa eräs tunnettu suomalainen BMW-virittäjä (ainakin nuorempana luulin niin) neuvoi tekemään noin. Taisi oikeasti myydä loppuunajettuja pumppuja hi-po-osina laitettuaan prikan jousen alle.
Tärkeämpää on käyttää sellaista öljyä joka ei muutu kusivedeksi kuumanakaan.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
Originally posted by Muumi View Post
Tosta kunnon ohjeet
Noilla Mortimerin ohjeilla homma onnistuu helposti.
Onko tämmöisestä mitään todellista hyötyä jossain vapari M10:ssä?E9, E21, E46/5, G01
Comment
-
Originally posted by tepabmw View Postja tuo liiallinen paineiden nosto aiheuttaa öljyn vaahtoamista,mikä ei tietenkään ole voitelun kannalta hyvä juttu...
Comment
Comment