Niin ja jos noilla nokilla ei mee vähäpäästöisen lukemista läpi, siis katilla tottakai, on kyllä säädöt aika päin seiniä. Ei nyt sentään näissä muutoksissa ihan noin paljoa tarvitse jännittää
Niin ja jos noilla nokilla ei mee vähäpäästöisen lukemista läpi, siis katilla tottakai, on kyllä säädöt aika päin seiniä. Ei nyt sentään näissä muutoksissa ihan noin paljoa tarvitse jännittää
Niin ja jos noilla nokilla ei mee vähäpäästöisen lukemista läpi, siis katilla tottakai, on kyllä säädöt aika päin seiniä. Ei nyt sentään näissä muutoksissa ihan noin paljoa tarvitse jännittää
M50:t kun tuppaa vaatimaan vakionakin kikkailua, että saa päästöt vanhemmiten kohdilleen. Mutta joo, ei kai toi 242 vielä niin paljon ole, että päästöjen kanssa olisi ongelmia. Kaverin m10b20:ssä oli aikanaan todella tiukat nokat ja vaikka kone oli täysin säädöissään, ei katsastuksesta ollut mitään toivoa päästä läpi ennen kuin pisti koneeseen katsastussäädöt, joilla moottori juuri ja juuri pysyi käynnissä ja jossa tehot olivat kateissa.
Ne kikkailut johtuvat ihan pelkästään lambdasäädön toimimattomuudesta, seokset menee pois katin toiminta-alueelta ja siten se ei tietenkään toimi.
Jep, kireällä nokalla tosiaan käy noin, on overlappia niin paljon että ainetta menee raakana läpi, jonka takia nuo käyvät tyhjäkäyntiä rikkaalla paljon paremmin. Katsastusta varten pitääkin vedellä ennakoita todella myöhäiselle jotta "palaa vielä putkessa" ja myös laihalle jotta katalysaattori pystyisi toimimaan.
Comment