Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kojelaudan keskiosan poisto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kxer
    Newbiemmer
    • Oct 2007
    • 27
    • Uusimaa

E34 Kojelaudan keskiosan poisto

Pitäisi saada kojelaudan keskiosa pois, jotta saisin vanhan handsfree telineen johdot pois. Kyse on siis mustasta kehyksestä joka on radion ja ilmastoinnin säätöjen päällä. En ole löytänyt mitään ruuveja jotka voisivat pitää sen paikallaan, onkohan se vain siihen painettu jonkinlaisilla patentti klipseillä?
    /// E34 520i

Originally posted by Aukes!
    Ei ole täälläpäin niin isoja alamäkiä että menis 520i:llä ylinopeuden puolelle
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

Siis tuo punaisella kehystetty paneeli vai mikä?

sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• 525 TD
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 281
      • IISALMI

eli osa nro 65811384141 ? http://www.realoem.com/bmw/showparts...=62&fg=05&hl=6

sivuilla olevat listat lähtee ulospäin vetämällä , kehys kiinni nurkista ruuveilla

Pentti L

Comment

• Kxer
        Newbiemmer
        • Oct 2007
        • 27
        • Uusimaa

Juuri se punaisella kehystetty paneeli. Kiitos, kokeillen poistaa sivuilla olevat listat.

Vähän off-topic, mutta mitä säätöjä Leka kellon alapuolella on? Itse mulla on vain analoginen kello, olisikohan mahdollista asentaa uudemmanmallinen kello/kehys?
        /// E34 520i

Comment

• O.K.
          Moderator
          • Nov 2003
          • 4854
          • Espoo

Originally posted by Kxer View Post
          Itse mulla on vain analoginen kello, olisikohan mahdollista asentaa uudemmanmallinen kello/kehys?
          Tuo ei ole uudemman mallinen kello, vaan vaihtoehtona kellolle ollut iso ajotietokone (erotuksena kolmannesta vaihtoehdosta: digikello+ulkolämpömittari). Tietoa asennuksesta/sen vaatimista systeemeistä löytyy hakusanoilla "E34 ajotietokone". Esim. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=93672
          Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
          Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
          E34 525i

Comment

• Kxer
            Newbiemmer
            • Oct 2007
            • 27
            • Uusimaa

Olisi ihan käytännöllistä olla ajotietokone. Pitää katsoa jos minulla on piuhat vedettynä..

Paljonkohan ne useimmiten maksaa, jos sellaisen löytää?
            /// E34 520i

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎