Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 535, sulake nro.1 palaa jarruttaessa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tepperi
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2003
    • 784
    • Vaasa

    E34 535, sulake nro.1 palaa jarruttaessa

    No niin, tällaista mysteeriä puskis. Lottovoittohan se ois jos jollain ois sattunut samantapasta, mutta kokeillaan nyt kuitenkin.

    Eli E34 535i -89 ilmeni moinen mysteeri, jos vaihtaa ko. sulakkeen, ajella voi kunhan ei jarruun koske, eli saman tien kun polkasee jarrua niin poksahtaa tuo sulake nro 1. FAQ:n mukaan sen takana on jarruvalot ja mittaristo. Näiden lisäksi itsellä pimenee vielä check control ja obc. Ei vissiin auta kun kopeloida kaikki piuhat läpi koko auton etsien oikosulkua, vai olisiko tietäjillä jotain jippoa tähän kenties tahi vinkkiä?
  • Mystinen
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1206
    • Kehä3

    #2
    Mulla oli samaa vikaa.. Vika löyty takakontin johtonipusta. Kattele missä kunnossa ne on. FAQ-alueella voi olla lisää vinkkejä mut ekana tuli toi mieleen :think

    Vaparien virittäminen on säälittävää
    350hp/480Nm@0,666bar
    xxxhp/670Nm@1,6bar
    - Mystinen.Fi -
    -ISO maailma välillä pelottaa Connection-

    Comment

    • Axum
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 4416
      • Kuopio

      #3
      Mulla teki samaa kun laitoin huonosti suojatut depon tarvike-takavalot.

      kuten mystinen jo tuumasikin niin etsisin vikaa takakontin-johtosarjasta tai valoista. :think
      - E30 325i M52B28TU Cabriolet
      - E39 528ia
      - KUOPION PUTKIMIEHET -team
      - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

      Puretaan 520ia -97
      https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8257
        • Järvikylä (Nakkila)

        #4
        aikoinaan mulla palo sierrassa etusumareiden sulake heti kun laitto ne päälle.. pitkään sitä tutkittiin ja syylliseksi ilmeni kaikessa yksinkertaisuudessaan viallinen h3 polttimo.. oli ihan silmin nähtävissä että oikosulussa oli..
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • Tepperi
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2003
          • 784
          • Vaasa

          #5
          Originally posted by Mystinen View Post
          Mulla oli samaa vikaa.. Vika löyty takakontin johtonipusta. Kattele missä kunnossa ne on. FAQ-alueella voi olla lisää vinkkejä mut ekana tuli toi mieleen :think
          jees, FAQ:t aikalailla kahlattu ja hakuakin yritetty muttei oikein löytynyt, takaluukun johtosarjan paikkailin kyllä tuossa kesällä mutta pitääpä tarkistaa vielä se. Vammanen vaan löytää ku ei oo koko ajan ns. "vika päällä."

          Edit: Ja tämähän löyty lopulta helposti kun ehti muilta rassailuilta tätä metästään. Vissiin Saksan turkkilainen laitellu jotain lisäjarruvaloa tjsp. ja siihen ryöstäny vänkärin takavalon liittimestä virtaa, tuli revittyä vähän ylimäärästä piuhaa tuolta kontista ja taas pelaa.
          Last edited by Tepperi; 26-12-2007, 18:46.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎