Mönkin tossa biilin alla ja huomasin välijäädyttimen ja siitö koneelle lähtevän kumiputken saumassa öljyä, tai muuta vastaavaa mönjää. Onko syytä kuinka suureen huoleen? Ja mitä asialle kannattaisi tehrä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 TDS -95 ja öljyä intercoolerin putkessa...
Collapse
X
-
Ite ainaki ensin tarkistaisin ahtimen onko kuin väljä. Ex volvossa oli väljä/paska ahdin ja ryynäs ölliä läpi...Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
-
-
moottori huohottaa turbon imuun joten sitä öljytöhnää kulkeutuu sinne coolerin putkiin kyllä.. kannattaa kattoo että kuinka paljo sitä tavaraa on siellä putkissa ja coolerissa.. pesu tarvittaessa ja sitten voi koittaa että onko turbossa klappia kuinka pahasti..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Mulla alkoi olla öljyssä paikat jo 170 tuhannen kohdalla ja eipäs tilanne ole miksikään muuttunut vaikka mittarissa nyt 240 tuhatta eli sanoisin että kuuluu asiaan.
Pese ahtoputkien liitokset asetoonilla ennen asennusta ja vaihda niiden vesiletkulemmareiden tilalle vaikka lokaletkulemmarit niin ei vuoda enää.
Voihan sen turbon laakerivälyksen tarkastaa ja täytyy muistaa että myös turbo vaatii laakerirempan joskus 300 - 400 tuhannen paikkeilla riippuen ajotavasta ja onko lastua yms.
Onhan t3 garretilla joku ajellut lähelle miljoonankin ilman remonttia jollain d24 volvolla, mutta sitten turbo heittänyt oljyt koneeseen ja tullut turboremontin lisäksi vaihtokoneen hankintakin listalle.
Comment
-
Comment