ja nyt on johdot laitettu uusix ja releitäkin vaihdettu... eikö kukaa osaa sanoo mitä nyt... joku tunnistin tai jotain sinne päin, kone kuulemma toimii kaikilla kuudella huoltomies niin kertoi
E34 m50b25 pari pyttyy katoaa ajossa
Collapse
X
-
-
Ettei olis ruiskun ohjausboksi pimeänä? Tosin jotain koodeja siitä kyllä pitäisi tulla sillon.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
juu en tiedä... kylmänä siis lähtee käymään hyvin mut het ku vähän lämpenee nii pätkiminen ja sammuileminen alkaa...siin oli P.A pumpun releen -johto katkaisu motronicilta ja laitettu oma maajohto, sen jo korjasin ku sitä koodeis herjas... meen ens viikolla sit uudelleen vikakoodien lukuun ku epäilivät et ton takia ei kerro kaikkee.Antaako jonku koodin jos on boxissa jotai häikkää??? tos roplaillu viikonlopun johtoja ja silleen mut ei mitää muutosta näy.silloi n.1tkm sitten se tulppien vaihto auttoiOriginally posted by teropa View PostEttei olis ruiskun ohjausboksi pimeänä? Tosin jotain koodeja siitä kyllä pitäisi tulla sillon.
Tero
Ei kai täs pidä taas vaihtaa?!?
ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
no joo huomena taas kokeillaan, ostin bosch:n uuret tulpat ja kokeilen tokeneeko TAAS tulpan vaihdolla:think ja jos ei nii maanantaina se menee marmoritiskille...PRKL
aikakin ku on jo varattu!!!
ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
elikkä tulpan vaihdolla ei muutosta... mutta kun aloin kurkkiin imusarjan alle et mitäs siellä ja paskanenhan se oli, joten aloin liuottimella sitä puhdistaa nii vola sit se alkoi käymään hyvin kävi noin 15min ja sit alkoi taas röpöttään.välil käy hienosti ja välil ei.mitäs siellä imusarjan alla on sellaista mitä pitäis kattoo ku irtihän toi on otettava et näkee mitä siel on.Pitääkö imusarjan tiiviste vaihtaa ku sen käyttää irti ja mitä muuta pitää vaihtaa ku ton tekeeei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
laitoin tänää imusarjan takas... vaihdoin pari huonon näköistä imuletkua, puhdistin lisäilmaluistimen jne mitä tos nyt yleensäki voi tehsä ku imustsín irrottaa. noo käy se vähän paremmin mut ei vielä niinku pitäis...:think tai sit se on jo korvien välis, et ku jotain tekee nii se auttaa...
ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
Lainaan tätä samaa topicia, kun ongelma on itelläki edelleen. Ajellessa oon tullu siihen tulokseen, että tasakaasulla ja kevyellä kuormalla, eli esim. 80-100km/h vauhdissa häviää yksi tai useampi pytty pelistä. Tuntuu, että jokainen pytty putoaa vuorollaan, eikä oire johtuisi pelkästään yhdestä pytystä. Tyhjäkäyntikin on todella pahasti hörskyttävää, mutta kierrokset ei kuitenkaan seilaa normaalia enempää.
Irrottelin puolien johtoja tyhjäkäynnillä, ja irroittipa minkä piuhan tahansa, huononi käynti entisestään. Eli tyhjäkäynnilläkin tuntuu, että jokainen pytty pätkäisee vuorollaan, ja epäsäännöllisesti vieläpä. Auto ei jaksa käytännössä kulkea tasakaasulla ollenkaan, vaan maantieajossakin kaasu on semmoisessa asennossa, että vauhti nousee kokoajan ja kulutusmittari näyttää 10l/100km. Ennen kulki n.7l/100km kulutuksella, ja aivan pintakaasulla, tasaista nopeutta.
Vikakoodeja on yksi, mutta se johtuu tietääkseni lastusta. Sama vikakoodi(muistaakseni "1281 Control Unit Memory Supply ") on ollu myös sillon, kun auto toimi normaalisti. Tulpat vaihdettu kesällä Boschilaisiin, imuvuotoja ei ole ja kaksi uutta puolaa vaihdettu. Ja autossa on siis M50"B30" non-vanos moottori. Kenelläkään uusia ajatuksia? Itellä ideat loppu...
ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
nooh joo, elikä tänään testerissä herjasi lamdaa ja laittoivat uuden lamdan tilalle, hetken toimi ja sit taas
noo ja nyt sit tuomio oli et boxia vaihtoon ja se on toi ihanan helposti löydettävissä 0 261 200 405 sama asia jatkuu topicissa ->http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=125386
Last edited by armageddon; 19-02-2008, 21:21.ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
Comment