Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 540 ja remmi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrrk
    BTCF Member
    • Sep 2007
    • 515
    • Satakunta.

    e34 540 ja remmi

    Terve,tarttis saada voimaa lisää ja ajattelin kysyä onko kokemuksia ESS tai vastaavista sarjoista. Onko jollakin tietoa että kestääkö kone/laatikko. Vetareita ja periä vois kyl vaihdella.

    onko vaparina päästy yli 350 hevosen?

    Foorumista on ollut mulle paljon apua,että kiitoksia vain
    Last edited by mrrk; 20-11-2010, 04:27. Reason: kiitosvain
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #2
    Kaikkki 540i:t ovat vähäpäästöisiä. Tiedätkö mitä tämä merkitsee vähäpäästöisen ahdinprojektissa.

    Comment

    • Oldtimer
      Bimmer Fanatic
      • May 2006
      • 350
      • Ähtäri

      #3
      Originally posted by mrrk View Post
      Terve,tarttis saada voimaa lisää ja ajattelin kysyä onko kokemuksia ESS tai vastaavista sarjoista. Onko jollakin tietoa että kestääkö kone/laatikko. Vetareita ja periä vois kyl vaihdella.
      Kone kestää kyllä jos säädöt on kohdallaan ja järkevää käyttöä. Laatikkokin kestänee jos manuaali, automaatti ei takuuvarmasti kestä.

      Laatikko on minullakin esteenä kaikille hauskoille turbo/remmi asennuksille, minun autoni ei ole vähäpäästöinen joten siitä ei olisi estettä. No mukava tuolla automaatilla cruisailla ja korttikin pysyy taskussa paremmin.
      ----: Fuck The Fuel Economy :----

      Z3 2.8i Supercharged - E92 335i

      Comment

      • mrrk
        BTCF Member
        • Sep 2007
        • 515
        • Satakunta.

        #4
        Originally posted by Hemi View Post
        Kaikkki 540i:t ovat vähäpäästöisiä. Tiedätkö mitä tämä merkitsee vähäpäästöisen ahdinprojektissa.

        Tiedänhän minä. VTT


        Eikös automaattilaatikon pitäs kestää 560 nm? Mitattiin koneelta 385 nm et olishan siinä varaa hieman.
        Mut hieman epäilyttää kun ei taida oikein vakiossakaan kestää?

        Comment

        • Oldtimer
          Bimmer Fanatic
          • May 2006
          • 350
          • Ähtäri

          #5
          No jos sen verran meinaat paukkua ottaa että perien ja vetareiden vaihtoa olet suunnitellut voin sanoa 100% varmuudella että ennen niitä tuo ZF automaatti toimii sulakkeena välissä. Ne kun ei tahdo tosiaan edes vakiona kunnolla kestää.

          Laatikon vahvistamista olen selvitellyt, eikä kuullemma kannata kun yleisesti sen verran heikkoa tekoa että jos jostakin kohtaa kestää, toisesta pettää.
          ----: Fuck The Fuel Economy :----

          Z3 2.8i Supercharged - E92 335i

          Comment

          • Vehkis
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2007
            • 1441
            • Turku

            #6
            Originally posted by mrrk View Post
            Tiedänhän minä. VTT
            Eli raha ei vissiin ole ongelma:think
            Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
            ex E39 535iA -97
            sekä x määrä riisikippoja


            Kesäautona toimii vw kupla -65

            Comment

            • Carbonfiber
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2005
              • 5226
              • Hki 43

              #7
              Originally posted by Vehkis View Post
              Eli raha ei vissiin ole ongelma:think
              Tai suhteet kunnossa.
              Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
              Z3 Roadster 2.8 '98
              isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
              ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
              Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
              Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



              - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

              Comment

              • juu-das
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2007
                • 756
                • Kuopio

                #8
                Originally posted by Carbonfiber View Post
                Tai suhteet kunnossa.
                tai mielikuvitus

                Comment

                • Cell
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 7037
                  • Uusikaupunki

                  #9
                  Tai sitten ei pistä papereihin. Sama se kai on, asia on tiedostettu niin mitä siitä enempää jauhamaan.

                  Perä ja vetarit kestää kyllä, niin kauan kun pysyt keskipakoremmeissä niin muutkin paikat kestää hienosti, kun ei alaväännöt kasva juurikaan. Varsinaisestihan nuo laatikot eivät väännönkestosta hajoa vaan ohjausjärjestelmän vioista ja yleisestä kulumisesta.
                  325i -08
                  i3 REx -17
                  M5 -98 Imolarot
                  535i -90 N/A project (maatumassa)

                  Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎