Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw e34 525iX Touring -92 etuiskarit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommy T
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 268

    #16
    No niin, nyt sitten löyty tarvikekaasuiskareita Saksasta!
    Merkki on NK.
    Hinta 96.01e sis.alv. !!!
    Täältä löytyy:


    Eivät toimita kun Saksaan, mutta yhen kaverin kautta varmaan vois tilata.

    ONKO KIINNOSTUSTA?
    ix---xi

    Comment

    • kuti
      Bimmer Rookie
      • Sep 2004
      • 117

      #17
      Originally posted by Tommy T
      No niin, nyt sitten löyty tarvikekaasuiskareita Saksasta!
      Merkki on NK.
      Hinta 96.01e sis.alv. !!!
      Täältä löytyy:


      Eivät toimita kun Saksaan, mutta yhen kaverin kautta varmaan vois tilata.

      ONKO KIINNOSTUSTA?
      Näytti noillakin olleen alkuperäinen hinta jotain 430/kpl
      Mielenkiinnolla kuunnellaan kokemuksia jos nuo tuolta hommaat.
      Ei taida viitsiä varalle vielä hommata kun keväällä tuli iskarit vaihdettua
      BMW E34 525IX Touring-96

      Comment

      • 525iiäxä
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2005
        • 1842
        • Lappeenranta, Finland

        #18
        Originally posted by kuti
        Näytti noillakin olleen alkuperäinen hinta jotain 430/kpl
        Tarkkaan kun katsoo, niin alkuperäinen hinta jotain 130 / kpl. Sama vika täällä, uudet ostettu merkkiliikkeestä reilu kuukausi sitten, joten ei nyt kiinnosta. Mutta kokemuksia ko. putiikista kyllä odotellaan kiinnostuneena.

        Volvo V70 2.4T -02
        E30 323i -84 (taas)

        Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

        Comment

        • Tommy T
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2004
          • 268

          #19
          No nyt ne sitten tuli!
          Kyllä kuului pari ärrärpäätä kun paketista löytyi takavetosen patruunat!!
          Pitääpä kysellä tietääkö ne yleensäkkään siellä kaupassa että ix ja i on pikkusen eri autoja! Kyllä nyt sieppaa...
          ix---xi

          Comment

          • 525iiäxä
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2005
            • 1842
            • Lappeenranta, Finland

            #20
            No voi jessus !

            Mitäs nyt... ? Vaihtaminen ei vissiin ole ihan kivuton juttu.

            Volvo V70 2.4T -02
            E30 323i -84 (taas)

            Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

            Comment

            • Tommy T
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2004
              • 268

              #21
              Pitää nyt vaan selvitellä, onko niillä edes ix:n iskareita vai luuleeko ne että samat käy kaikkiin e34:iin.
              ix---xi

              Comment

              • Tommy T
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2004
                • 268

                #22
                No nyt on asia edennyt siihen pisteeseen, että nyt on viikko ajeltu kaasubilsteinit keulassa . Kiitän kaikkia projektissa apuna olleita: 525iiäxä, J ja Varkauden varaosapiste.
                ix---xi

                Comment

                • 525iiäxä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2005
                  • 1842
                  • Lappeenranta, Finland

                  #23
                  Eipä kestä.

                  Minkälaisen ratkaisun löysit, sellai aavistuksen verran kiinnostaa...

                  Volvo V70 2.4T -02
                  E30 323i -84 (taas)

                  Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

                  Comment

                  • Tommy T
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2004
                    • 268

                    #24
                    Laitettiin patruunat alkuperäisten kuorien sisään.
                    ix---xi

                    Comment

                    • Dawg-
                      Bimmer Fanatic
                      • Apr 2004
                      • 258
                      • Vesanto

                      #25
                      hieman offtopic.. mutta käykö ix:n jousien tilalle jonkun muun mallin jouset?
                      _____
                      BMW - Fahren des Vergnügens



                      e34 525ix touring -93
                      ex. e36 316i -91

                      Comment

                      • aak00
                        Newbiemmer
                        • Oct 2007
                        • 1
                        • e-pohjanmaa

                        #26
                        kiinnostais että minkälaiset patruunat sinne ix:än etutolppien sisään sopii? onko kellään fakta tieto?

                        Comment

                        • ttsalo
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2006
                          • 38
                          • Helsinki

                          #27
                          Originally posted by aak00 View Post
                          kiinnostais että minkälaiset patruunat sinne ix:än etutolppien sisään sopii? onko kellään fakta tieto?
                          Sama juttu kiinnostaisi täälläkin, juuri nyt etupää toimii tosi jämäkästi kun vaihdoin justiinsa kaikki pallonivelet ja puslat eteen (paitti raidetangon päät) mutta kyllä noi iskaritkin varmaan ennemmin tai myöhemmin saapuvat tiensä päähän.
                          2003-2005 315 '83
                          2005-2011 525ix '94
                          2011-2017 330xi '00
                          2017-???? 525i '04

                          Comment

                          • Magirus
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2006
                            • 875
                            • Keski-Suomi und Sawo

                            #28
                            Originally posted by Tommy T View Post
                            No nyt on asia edennyt siihen pisteeseen, että nyt on viikko ajeltu kaasubilsteinit keulassa . Kiitän kaikkia projektissa apuna olleita: 525iiäxä, J ja Varkauden varaosapiste.
                            Pakko nostaa vanhaa aihetta kun alkaa tulla ajankohtaseksi.

                            Nyt ois siis itsellä tarkotus sovittaa jotain muunmallista iskunvaimenninta kuin alkuperäistä tuonne IX:n etupäähän. Etelän reissun jälkeen joulukuussa tarkoitus alottaa kyseinen projekti. Yläpään laakerihan on noissa E34 IX:sissä sama kuin E36:sessa joten olisko tästä jo jotain hyötyä uutta patruuna etsiessä? Samoten koko paketin muuttaminen säädettäväksi kiinnostaisi, mistä ja minkälaisilla tai merkkisillä osilla alottaisi ja onko kellään ollut vastaava projekti.

                            Itse kuulin juuri tältä varaosapisteen pitäjän suusta viime talvena että sovittaneet IX:n etuiskarit. Pidin huhupuheena mutta nyt kun foorumia selailin niin yllätyksenä tulikin tämä aihe eteen ja nähtävästi uskottava on ettei toinna maksaa itseään kipeäksi tuosta alkuperäisestä setistä..

                            Kaikki kokemukset ja ideat on tervetulleita

                            Myöskin kiinnostaisi tietää että onko alatukivarteen mahdollista vaihtaa se pallonivel esim. prässillä? Onko turvallista/järkevää? Vai onko kuitenkin fiksumpaa maksaa se 300e tuosta alkuperäisosasta

                            M47TU E61 520D FamilyWagon -06
                            M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
                            M20 E30 320i/323i Rooflost -86
                            M30 E24 628 CsiT Batmobile -82


                            O: E24 osasia

                            Comment

                            • ss-works
                              Newbiemmer
                              • May 2011
                              • 18
                              • Karjaa

                              #29
                              525ix etu-iskari konversio.

                              Tähän ikuiseen ix:än etu-iskari ongelmaan olisi nyt olemassa/tulemassa kohta ratkaisu joka olisi säädettävät KONI:n keltaiset sport-iskarin patruunat jotka sopisivat melko bolt-on periaatteella tuohon orkkis iskunvaimentimeen joiden kustannus hinta olisi noin 270€ kpl...

                              Ajattelin jos tekisin jonkinlaisen kuvitetun ohjeen tänne kunhan saan iskarin-panokset toimitettua kotiin...

                              Comment

                              • Timmppa
                                Bimmer Rookie
                                • Dec 2011
                                • 27
                                • Pohjois-savo

                                #30
                                ja sinne saa asennettua myös kybin iskarin jonka numero on 334922. En tiiä onko minkä auton iskari mutta tuskin alkuperäinen. Alapäähän joutuu laittamaan peltisoiron koska on parimilliä ohuempi putki kuin alkuperäinen. yläpäästä ei tietoa käykö suoraan paikalleen. On nimittäin joku tehny mun autoon tuommosen virityksen..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎