Termostaattikopasta alkoi tulla yläpuolelta jäähdytys nestettä ja vaihdoin siihen kaikki tulevia osia ja viikon päästä taas alkoi vuotaa. apua mitä teen???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 termostaattinkopan vikaa
Collapse
X
-
Originally posted by vasu View PostTermostaattikopasta alkoi tulla yläpuolelta jäähdytys nestettä ja vaihdoin siihen kaikki tulevia osia ja viikon päästä taas alkoi vuotaa. apua mitä teen???
Ja mitä siihen termostaattikoppaan on nyt vaihdettu? Jos vuotaa, niin joko letkut tai termostaattikotelon tiiviste vuotaa, ellei nyt sitten lohko tai termostaattikotelo ole vaurioitunut...
EDIT: Ja kai nestejärjestelmä on ilmattu fixauksen jälkeen, ettei vaan jää ilmalukkoa järjestelmään, joka aiheuttaa painetta ja välillisesti vuotoja/rikkoontumisia?
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostM20-, M30-, M40-, M43-, M50-, M51-, M60- vai kenties S38-moottorilla?
Ja mitä siihen termostaattikoppaan on nyt vaihdettu? Jos vuotaa, niin joko letkut tai termostaattikotelon tiiviste vuotaa, ellei nyt sitten lohko tai termostaattikotelo ole vaurioitunut...
EDIT: Ja kai nestejärjestelmä on ilmattu fixauksen jälkeen, ettei vaan jää ilmalukkoa järjestelmään, joka aiheuttaa painetta ja välillisesti vuotoja/rikkoontumisia?
Comment
-
-
Tossahan on muovinen termarin kotelo? Eli ei paljoa tarvi että menee halki...
Toki kannattaa katsoa että tuli kaikki pultit ja klemmarit kunnolla kiinni jos kerran on osia vaihdeltu lähiaikoina...-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Minulla meni kesällä vesipumppu, niin huollossa olivat samalla vaihtaneet tuon termarikotelon, kun siinä oli kuulemma alkavia halkeamia. Voi siis itse muoviosassakin olla halkeamia.Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Originally posted by O.K. View PostMinulla meni kesällä vesipumppu, niin huollossa olivat samalla vaihtaneet tuon termarikotelon, kun siinä oli kuulemma alkavia halkeamia. Voi siis itse muoviosassakin olla halkeamia.
kun ensimmäinen kerta vaihdoin termarikotelon luulin et siinä oli halkemiä, mutta ei ollu. niin laitoin uuden termarikoteloon. Aika outo et se vuotaa samasta paikasta kun se vanha:think ja meni pari viikko kun se alkoi vuotamaan.
Comment
-
Comment