Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 518 touring '94 keskuslukituskyssäri..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janikoi
    Newbiemmer
    • Feb 2008
    • 1

E34 518 touring '94 keskuslukituskyssäri..

..tsau vaan foorumille,

Mulla siis '94 518 touring ja keskuslukitus toimii muuten moitteetta paitsi apparin ovesta ja peräluukusta käyttäessä kuskin ovi ei reagoi mitenkään. Myöskään kuskin oven nuppi ei käytä lukitusta. Ennenku alan etsiä vikaa, niin eihän tuon mikään ominaisuus kuulu olla?

Kyseinen farkku on tuotu Saksasta eikä siinä saksankielisen ohjeen kuvien perusteella näyttäisi olevan takalukitusta. (Liittynee takaovien kammella toimiviin ikkunoihin, taka/mukavuuslukitus taida kampia veivata..)

Akku ja sulakerasia löytyy konepellin alta, onkohan kyseisessä mallissa takapenkin alla mitään sulakkeita, joita voisi tarkistella? Takapenkkiä jonkin verran yritin riuhtoa, mutta se mihkään liikkunu..
  • teflon
    Bimmer Rookie
    • Oct 2006
    • 83
    • Helsinki east

No mulla oli omassa farkussa(e34 540ia) samanlainen vika ja viaksi löytyi kuskin ovesta tanko joka oli lähtenyt lukosta irti eli se jonka moottori vetää alas kun kääntää ovet lukkoon muista ovista. ovi pahvi irti ja kattomaan oli 30min homma.

Comment

• zener
      Moderator
      • Oct 2004
      • 14509
      • Oulu

Mulla taas ei vänkärin puolelta reagoin mikään ovi. Takakontista taas menee kaikki ovet lukkoon normaalisti.

Kovemmilla pakkasille kuskinpuolen takaovi menee mykäksi eikä aukee/mene kiinni keskuslukon mukana. Mikähän moisen aiheuttaa?
      Last edited by zener; 17-02-2008, 15:59.
      E65 730dA '04 klick
      F10 520dA '11 klick
      E34 520iA (2.8l) '91 klick

Instagram

"E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎