Originally posted by ockelbo4500
View Post
E34 535 alustan kolina?
Collapse
X
-
Originally posted by ockelbo4500 View PostOlipa hyvä että itekin luin tätä topiccia. Vuoden on kolissu ja nyt kiristin ton rattiakselin mutterin. Hävisi kolinat ja ratin keskialueen tunnottomuus. Oli nimittäin todella löysällä se mutteri.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by vitunpäivänsädeSensuuri iski... xxxxx xxxxxLast edited by Leka; 16-03-2008, 14:49.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by vog-527 View PostMitehän liittyy tämä ongelmaan....
Comment
-
-
Jos kenellä sattuu E34:ssä olemaan se alkuperänen webasto siellä konehuoneessa oikealla, niin kannattaa kokeilla onko komootti kunnolla kiinni. Itse etsin pitkän aikaa juuri etupään kolinan aiheuttajaa, kunnes lähes kaikki alustan osat vaihdettuani huomasin että webasto pääsi heilumaan kiinnityksessään ja kolina tulikin sieltä...
Comment
-
-
Originally posted by MakeK View PostJos kenellä sattuu E34:ssä olemaan se alkuperänen webasto siellä konehuoneessa oikealla, niin kannattaa kokeilla onko komootti kunnolla kiinni. Itse etsin pitkän aikaa juuri etupään kolinan aiheuttajaa, kunnes lähes kaikki alustan osat vaihdettuani huomasin että webasto pääsi heilumaan kiinnityksessään ja kolina tulikin sieltä...Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by MakeK View PostJos kenellä sattuu E34:ssä olemaan se alkuperänen webasto siellä konehuoneessa oikealla, niin kannattaa kokeilla onko komootti kunnolla kiinni. Itse etsin pitkän aikaa juuri etupään kolinan aiheuttajaa, kunnes lähes kaikki alustan osat vaihdettuani huomasin että webasto pääsi heilumaan kiinnityksessään ja kolina tulikin sieltä...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Nooh, ei se webasto mitenkään irtonaiselta tuntunu...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Eipä tuntunu täälläkään löysältä.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Kirjotellaas nyt vaikka tähän. Eli kaverilla E34 525 joka oli pienessä parkkipaikkakolarissa. Autosta meni lokasuoja ryttyyn ja raidetangonpää katkesi apukuskin puolelta. Nyt osat on vaihdettu ja auto ajossa. Piti vielä vaihtaa kuskin puolelle uudet raidetangonpäät koska pyöränsuuntauksessa nekin meni poikki. Itse ongelma on nyt että ratissa on pieni välys ja kolahtelee mutkissa, vaikuttais siltä että olis tuo rattiaksilan mutteri löystynyt. Katsastuksessa ei löytynyt mistään väljää. Eli kuinka paljon tuota mutteria nyt uskaltaa sitten kiristää? Ja jos muuta huomioitavaa tossa on niin olis kiva tietää.BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by arska84 View PostEli kuinka paljon tuota mutteria nyt uskaltaa sitten kiristää? Ja jos muuta huomioitavaa tossa on niin olis kiva tietää.
Itse muistelen vielä miettineeni kumpaan suuntaan se rattiputken mutteri pyörii, ja sen kanssa tuli häslättyä. Nyt en kuolemaksenikaan muista kumpaan suuntaan se kiristyi :thinkE39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostItsekin mietin aikoinani samaa enkä uskaltanut tarpeeksi kiristää. Sitten kerran laitoin isolla jakoavaimella 70% voimalla mitä jaksoin vääntää. Ja ei kolissu enää, ja kuitenkin ratin säätö toimi ok. Se kai siinä oli muistaakseni että ei saanu niin paljoo kiristää ettei ratin säätö toimi. Vois koittaa ko autosta säätää myös simpukkaa himpun kireemmälle, vaikutus väljyyteen välitön, kunhan ei vain liian tiukalle kiristä - ratin pitää palauttaa kiristyksen jälkeenkin.
Itse muistelen vielä miettineeni kumpaan suuntaan se rattiputken mutteri pyörii, ja sen kanssa tuli häslättyä. Nyt en kuolemaksenikaan muista kumpaan suuntaan se kiristyi :thinkBMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
Comment