Juu, eli olisi pientä ongelmaa tuon automaagi askin kanssa...
Elikkäs, kaikessa yksinkertaisuudessaan vaihteiden kytkentä kestää... Eli kun kepin rykäsee N:älät D:eelle, tai R:älle, saa odottaa jokusen hetken ennen kuin pykä menee päälle...
Toinen ongelma on välivapaat, mutta tämäkin vain pienissä nopeuksissa. Eli hiljaa, pienillä kierroksilla ajaessa laatikko löytää mutkien / jarrutusten jälkeen vapaan, jonkin hetken odoteltuaan pykä menee taas päälle.
Auto on tehnyt tätä nyt koko sen ajan kun se on minulla ollut (~vuoden)
Lodjuun vaihdettu viime vkl öljyt ja suodattimet, jolla itse vaihteiden vaihtotapahtuma muuttui radikaalisti (enää vaihtoja ei tunne perseessä, ainoastaan kierrosten putoamisesta huomaa että pykä vaihtu), mutta tuo kytkentä ongelma jäi...
Itse aloin miettiä että oisiko alitäyttö mahdollinen? Eli mutkaan tullessa / jarruttaessa öljyt karkaa pois imuputken luota, pumppu haukkaa ilmaa ja paineet katoaa? Vai? onkos tietoa mistä päin tuo laatikko ottaa ne öljyt ?
Elikkäs, kaikessa yksinkertaisuudessaan vaihteiden kytkentä kestää... Eli kun kepin rykäsee N:älät D:eelle, tai R:älle, saa odottaa jokusen hetken ennen kuin pykä menee päälle...
Toinen ongelma on välivapaat, mutta tämäkin vain pienissä nopeuksissa. Eli hiljaa, pienillä kierroksilla ajaessa laatikko löytää mutkien / jarrutusten jälkeen vapaan, jonkin hetken odoteltuaan pykä menee taas päälle.
Auto on tehnyt tätä nyt koko sen ajan kun se on minulla ollut (~vuoden)
Lodjuun vaihdettu viime vkl öljyt ja suodattimet, jolla itse vaihteiden vaihtotapahtuma muuttui radikaalisti (enää vaihtoja ei tunne perseessä, ainoastaan kierrosten putoamisesta huomaa että pykä vaihtu), mutta tuo kytkentä ongelma jäi...
Itse aloin miettiä että oisiko alitäyttö mahdollinen? Eli mutkaan tullessa / jarruttaessa öljyt karkaa pois imuputken luota, pumppu haukkaa ilmaa ja paineet katoaa? Vai? onkos tietoa mistä päin tuo laatikko ottaa ne öljyt ?
Comment