........
Announcement
Collapse
No announcement yet.
.......
Collapse
X
-
jep,ne jossa on kumiputki ja metalliputki yhdistetty klemmarilla nii vuotaa aika varmasti,itellä vuoti kans siinä imusarjan päällä. ja sitt siinä vähän alempana koneen kyljen seutuvilla yhdistyy myös metalli ja kumiputki, niitä kun heilutin niin piippas aika iloseen sieltä bensaa.F20 118d Aut.
________
Volvo S40
MB W204
e90 320d
e46 coupe
e32 730ia
Comment
-
-
Vaihda samalla kaikki bensaletkut uusiksi. Eräs omakohtainen suositus: samalla kun ostat letkut, osta niihin sellaiset klemmarit jotka ovat just eikä melkein siihen sopivat. Niitä saa millimetrin pykälillä. Joku 14mm tai 15mm voisi olla sopiva. "Ohuille" letkuille ne ovat PALJON parempia kuin ne "normaalit". Koot taitavat alkaa 7mm:stä, ja millin pykälin löytyy (ainakin) 18mm asti.
Sellaiset normaalit "yhdenkoon" klemmarit (esim. 10mm - 20mm) menevät vain soikeiksi jos letku on ohkainen, eivät silloin kiristä oikein/kunnolla ja saattavat jopa murtaa sen letkun.
t: Timo
Comment
-
-
Originally posted by tihuovin View PostTarkista myös se bensaletku joka menee kylmäkäynnistys suuttimelle, eli sille erilliselle suuttimelle joka lypsää koneeseen lisää löpöä jun ilman ja/tai koneen lämpötila on alle tietyn asteluvun. Se nimitäin jää helposti huomioimatta.
t: Timo
Comment
-
-
Originally posted by DTR View PostNostetaas vanha aihe pinnalle. Missäs tuollainen kylmäkäynnistyssuutin mahtaa sijaita M30B35 koneessa? Konehuoneessa näkyvät bensaletkut olen tutkinut löytämättä vuotokohtaa.
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostJos kysymys on tuosta sun sigun -91 535:sta, niin siinä ei ole M30B35:sta saati kylmäkäynnistys suutintakaan.
e34.de: Technische Daten E34-Sechszylindermotoren
Edit: Tarkoittanet tuota M30B34 -konetta, jota eräät lähteet tarjoavat.
Edit2: Onko tässä sitten totuus? Lainattu toisesta topicista:
Originally posted by muuris View PostOnhan niissä eroa, mutta kaikki em on 3430cc. Esim E28 8:1 -puristeinen kone on merkinnältään M30B34KA, sitten taas E34/E32 9:1 on M30B34KB. En muista merkintää E28:n "täysitehoiselle" 10:1 myllylle.
E12 M535i, E23 735i ja E24 635CSi löytyy 3453cc M30 = M30B35. Eri isku ja poraus.Last edited by DTR; 31-03-2007, 13:05.
Comment
-
-
Originally posted by tihuovin View PostVaihda samalla kaikki bensaletkut uusiksi. Eräs omakohtainen suositus: samalla kun ostat letkut, osta niihin sellaiset klemmarit jotka ovat just eikä melkein siihen sopivat. Niitä saa millimetrin pykälillä. Joku 14mm tai 15mm voisi olla sopiva. "Ohuille" letkuille ne ovat PALJON parempia kuin ne "normaalit". Koot taitavat alkaa 7mm:stä, ja millin pykälin löytyy (ainakin) 18mm asti.
Sellaiset normaalit "yhdenkoon" klemmarit (esim. 10mm - 20mm) menevät vain soikeiksi jos letku on ohkainen, eivät silloin kiristä oikein/kunnolla ja saattavat jopa murtaa sen letkun.
t: Timo
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Comment