Millaiset nämä e34:sen jalopuut ovat? Miten toimii niiden kiinnitys? Voiko noita jälkiasentaa tavallisiin ovipahveihin vai onko jalopuulliset autot ollut aina erillaisilla ovipahveilla? Realoemin mukaan näyttäis olevan tarjolla jotain jälkiasennus sarjaakin. Mitä värejä näitä on ollut tarjolla? Itsellä kiinnostaisi tuohon farkkuun tuollaiset listat joko puisena tai hieman modattuna. Mitähähän tuollaiset sarjat mahtavat uutena maksaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34:n Jalopuu listat
Collapse
X
-
Puukoristeet
Ne puulistat menee alunperin semmosissa urissa ettei ne jää koholle muusta pinnasta. Että pitäis olla semmoset ovipahvit missä ne on ollu. Ja jos utena meinaat ostaa ni on aivan SIKA hintaset mun mielestä!! Tuolta näkyy http://bmwfans.info/original/E34/tou...1/ill-51_1998/ Noihin hintoihin vielä ALVi päälle
Comment
-
-
Originally posted by djd1mm View PostAikanaan himoitsin noita listoje kovinkin, meinasin että romikselta ois ostanu 540 ovipahvit niin ois saanu niihin sitten uudet kivat listat. Juu.. tulipa ne joskus sitten realoemista kaivettua.. Ei ole sen jälkeen paljon himottanuBMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Originally posted by Vilikki View Postjuu kalliitahan ne uutena on, mutta onneksi on mahdollisuus katsella käytettyjäkin, mutta taitaapa olla et unohdetaan tämä prokkis kun ei niitä saa tuohon vakio pahviin laitettua.Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Comment
-
-
Originally posted by PeteS View PostMiksei niitä paffeja voi vaihtaa? Ja koelaudan yläosaa. :thinkBMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Originally posted by Vilikki View Postkoelautaan ei ollu tarkoitus laittaa ollenkaan, pelkkiin oviin vaan, taitaa olla kohtuullisen lujasse sellaiset ovipahvit mis olis samanlainen verhous kun mulla. Ei kato oo nahkaa sisällä.
E34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
Comment
-
-
Originally posted by Alpina E34 View PostTarkoitatko tuollaisia, jotka mulla on touringissa?
BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
Comment