Ostinpa tuossa Azevin vanteet, eteen 8,5" ja taakse 10". Renkaat edessä 235/45-17" ja takana 255/45-17". Kävipä niin että takana ei mahdukaan kunnolla rullaamaan jos tulee painoa tai auto painuu alaspäin. Vanteiden mukana tuli "speiserit" joilla mukavasti saa muutettua ET lukua. Kannattaisko sorvata noita pikkusen ohkasemmaksi (ovat noin 25mm paksuja) vai alkaa kaarista jotenkin muuttamaan tilannetta. 525 bemu ja madallettu tod.näk 20/40, siitä en ihan varma ku oli jo ostaessa enkä muista muuta. Ainut haitta vielä tietty on tossa ohentamisessa että ottaa sit kumi helposti iskariin kiinni.. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Takarenkaat kaaressa kiinni
Collapse
X
-
noku en muista ET lukua. pitää kahtoo löytyykö vanteista. 255/40 olis pikkusen penempi halkaisijaltaan kun tuo 235/45.. niinno n. 8mm eroa. Vois olla tietysti parempi vaihtoehto. perkele ku pitikin mennä hommaan noin 255/45 kumit.Mahtuu se kun laittaa, ainakin kun otamme isomman vasaran :think
Comment
-
-
Originally posted by pietu0ne View Postnoku en muista ET lukua. pitää kahtoo löytyykö vanteista. 255/40 olis pikkusen penempi halkaisijaltaan kun tuo 235/45.. niinno n. 8mm eroa. Vois olla tietysti parempi vaihtoehto. perkele ku pitikin mennä hommaan noin 255/45 kumit.BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Originally posted by pietu0ne View Postnäinköhän sitä joutuu vaihtaa sit ton renkaan 255/40, hemmetti. ostakee hyvät uudet renkaatBMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Itsellä 255/35/18, ET15, ja menee just ja just kaaren sisälle. Spacerin ohentaminen ois mun mielestä helpoin tossa tapauksessa.
Edittiä: Ehkä se kumi on sittenkin järkevämpi vaihtaa vaikka 245/40/17, helpommalla pääsee.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostItsellä 255/35/18, ET15, ja menee just ja just kaaren sisälle. Spacerin ohentaminen ois mun mielestä helpoin tossa tapauksessa.
Edittiä: Ehkä se kumi on sittenkin järkevämpi vaihtaa vaikka 245/40/17, helpommalla pääsee.BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
mittailin E34:seen tarkoitettuja 10"x 17" vanteita , ET 20
vanteen ulkoleveys 280mm (tuumissa 11,02)
vanteen sisäpuolen reunasta keskiöön 158mm
(eli ulkomittojen mukaan ET olisi 18 , mutta vanteen ulkoreuna on 4mm paksumpi ja ET:ksi tulee 20)
noilla tiedoilla osannee jo laskea 10" -vanteen ET:n , jos sitä ei vanteesta löydy?
Comment
-
-
Tilasin uudet kumit: 255/40r17. Vielä en oo niitä saanu, mut luulenpa että noilla asia kyl korjaantuu. Omaa hölmöyttä vissiin piti munkit tilata rinkelin sijasta :think
Halkaisija tipahtaa jonkun verran, ehkä juuri ratkaisevasti. Nyt vaan ne munkit huutelee autotallista käytön puutetta.Mahtuu se kun laittaa, ainakin kun otamme isomman vasaran :think
Comment
-
-
herrakani
En viittis pilata montaa sivua hyvää mutua mutta mittasin tossa oman:
Akselin keskeltä 310mm lokarinkaareen mahtuu 670mm halkaisijan rengas:
Laipasta iskarintolppaan 180mm
Laipasta lokarin sisäreunaan 100mm, skidisti taitettu
Ylläoleva mittanauhalla mitattua toki, mutta 10" vanne sopinee et 20-40 riippuen kumista.
Comment
-
Sainpahan munkit myytyä. Nyt vaan odotellaan niitä rinkeleitä saapuvaksi. Mittasin kans keskiöstä kaareen, toisella puolen 310mm ja toinen n.335
Näinköhän on antanu jousi tai iskari periksi, on vähän pehmeämpi painaessa matalampi puolisko. Siellä puolen se muuten otti enemmän rengas kiinni kaareen, luulin vain että auto oli vähän vinossa maastossa. Ku en liikutellu renkaitten vaihtokokeilussa. Nyt olen lähipäivinä laittanu merkille ton könötyksen.
Taitaa joutua taas remppahommiin.Mahtuu se kun laittaa, ainakin kun otamme isomman vasaran :think
Comment
-
Comment