Forumissa on käyty useita keskusteluja madalluksesta ja iskareista mutta en löytänyt searchilla joten siksi uusi topic. Olen täysin huuli pyöreenä tästä iskarihärdellistä... Auto 520 -89 520 12V.
Autossani on siis madallussarja, rekkariotteen mukaan -40/-40. Eka kysymys, voiko tuohon luottaa mitä rekkariotteessa on kirjattu vai voiko olla matalampi?
Etuiskarit vaihdon alla. Hommasin siis weitec >35 madallusiskarit jotka sopii vakioiskarien tilalle ja yläpään laakerit. Vaihdon yhteydessä korjaamolla tuli kuitenkin eteen ongelmia. Etu iskarien yläpään lautaset ruostuneet. Sanoivat ettei kannata ajaa metriäkään, muuten saattaa iskari tulla läpi konepellistä. What? Pitääkö paikkansa? Vehje jäi siis seisomaan viikonlopun yli korjaamon pihaan. Dämit!
Lautaset eivät tulleet yläpään laakerien mukana joten nyt pitäis ne lautaset saada jostain. Mutta edes korjaamon porukka ei tiennyt minkälaiset lautaset pitäisi laittaa. Varaosaliikkeen mukaan on kolmenlaisia yläpään sarjoja: 1) Alkuperäinen. 2) Sport sarja. 3) M-alusta.
Mistä ihmeestä tiedän mikä alusta mulla on, mitkä lautaset pitäisi hommata?
Sitten ihmetytti kun olivat ehtineet kuitenkin laittaneet uudet iskarit kiinni (weitec >35 madallusiskarit), niin etupää oli aikaisemmasta noin 20mm korkeemmalla ja oli pikkasen törpön näkönen koska takarenkaat jää hieman kaaren sisään ja eturenkaat nyt iskarien vaihdon jälkeen vuorostaan nyt noin 20mm kaareen. Eli etupää on korkeemmalla kuin ennen. Ostinko väärät iskarit vai mikä hommassa mättää?
Help Help!!!
Autossani on siis madallussarja, rekkariotteen mukaan -40/-40. Eka kysymys, voiko tuohon luottaa mitä rekkariotteessa on kirjattu vai voiko olla matalampi?
Etuiskarit vaihdon alla. Hommasin siis weitec >35 madallusiskarit jotka sopii vakioiskarien tilalle ja yläpään laakerit. Vaihdon yhteydessä korjaamolla tuli kuitenkin eteen ongelmia. Etu iskarien yläpään lautaset ruostuneet. Sanoivat ettei kannata ajaa metriäkään, muuten saattaa iskari tulla läpi konepellistä. What? Pitääkö paikkansa? Vehje jäi siis seisomaan viikonlopun yli korjaamon pihaan. Dämit!
Lautaset eivät tulleet yläpään laakerien mukana joten nyt pitäis ne lautaset saada jostain. Mutta edes korjaamon porukka ei tiennyt minkälaiset lautaset pitäisi laittaa. Varaosaliikkeen mukaan on kolmenlaisia yläpään sarjoja: 1) Alkuperäinen. 2) Sport sarja. 3) M-alusta.
Mistä ihmeestä tiedän mikä alusta mulla on, mitkä lautaset pitäisi hommata?
Sitten ihmetytti kun olivat ehtineet kuitenkin laittaneet uudet iskarit kiinni (weitec >35 madallusiskarit), niin etupää oli aikaisemmasta noin 20mm korkeemmalla ja oli pikkasen törpön näkönen koska takarenkaat jää hieman kaaren sisään ja eturenkaat nyt iskarien vaihdon jälkeen vuorostaan nyt noin 20mm kaareen. Eli etupää on korkeemmalla kuin ennen. Ostinko väärät iskarit vai mikä hommassa mättää?
Help Help!!!
Comment