Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 540 Iskarit ja jouset ehdotuksia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nitola
    Bimmer Rookie
    • Oct 2007
    • 63

    E34 540 Iskarit ja jouset ehdotuksia?

    Toiveena paras mahdollinen ajettavuus ja maltillinen madaltaminen (max-20mm?). Ei mitään kivirekeä. Originaalit vai jotain muuta? Monroe, Eibach, KW??Kokemuksia?
  • Tenox
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 1732

    #2
    Originaali M-alusta on mielestäni sekä sopivan jämäkkä, että riittävän ei kivirekimäinen ja bonuksena sopivan korkuinen. Taitaa vaan olla kallis.
    Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

    Comment

    • jsa014
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2006
      • 1651
      • Turun Pallivaha

      #3
      H&R / Bilstein B8.

      Amen.
      316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

      Comment

      • djd1mm
        Bimmer Rookie
        • Oct 2006
        • 123
        • Salo

        #4
        Omassa Koni Sport / Weitec

        Omassa 535:ssa on M5:n (ja ilmeisesti 535:n) Koni Sportit ja jousina Weitecit mahtaisko olla edessä -35mm, takana -25mm on mukavan pehmeä ja sopivan jäykkä. Hieman ehkä pintajäykkäkin. Mielestäni tuokin kallistelee hieman liikaa, voi tosin olla että jäykempi olis epämukava ja voihan tuo vakaajista ja tukivarsista, yms. johtua. Niihin kun ei ole koskettukkaan.

        Ilmeisen suosittuja iskareita, Koni sport ja Bilstein sport, jousipuolella H&R näkyy olevan suosiossa. Seuraavaksi 5?? E34:n tulee varmaan Bilsteinit ja H&R:t suspension techniques tai M5 vakaajilla ja E32 750 tuennoilla yms. Mistähän siihen sais vielä jäykemmät puslat ja ehkä delnir insertit? Katotaan ny miten nuo nykyiset siirtyy pakettina koneen kera E28:een
        Last edited by djd1mm; 21-06-2008, 16:39.
        Raasing > BMW 535i 1992 M30B35 > Gummit meni

        Comment

        • M-Lead
          Bimmer Enthusiast
          • May 2007
          • 1500
          • Oulu

          #5
          Itse päädyin tuohon Bilstein B8 + H&R -35/10mm jousipakettiin jokunen aika sitten. Viel ei ole minkäänlaista käytännön tuntumaa tieltä kun ei ole jaksanut laittaa autoon kiinni. Kallistusta jos haluaa vähentää niin hankkii suoraan M5:n kallistuksenvakaajat eteen ja taakse.

          Voisin uskoa, että toinen hyvä vaihtoehto on jos jostain löytää M-tech -20mm jouset ja niihin laittaisi kavereiksi Bilstein B6 sport iskunvaimentimet.

          Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎