eli siis kyseessä e34 520i, onko tuo sitten sillä m20b20 tai m50 koneella kun en tarkalleen tiedä. Tuli vaihdettua termari niin jäähdytys-järjestelmähän siinä tyhjäksi pääsi. No täytettiin ja sitä sitten siinä ilmailtiin sillä pullopatentilla, ilmat saatiin hyvin pois,lämpöä pukkas ja testiajolla toimi hyvin. Samana iltana ajeltiin 200km kotio päin, hyvin meni. Seuraavana aamuna työmatkalla alkoi nostaa lämpöjä, ja nesteet katoaa luultavasti kannentiivisteen ansiosta savuna ilmaan, VUOTOJA EI NÄKYNY. Mutta tämä ihmetyttää kun öljyntäyttökorkissa ei näy sitä "valkoista" mäskiä mitä on normaalisti ainakin mulla ollu kun kannentiiviste on mennyt. Mitäs te epäilette asian suhteen? asiallisia vastauksia kiitos.
e34 lämpö-onkelmia
Collapse
X
-
e34 lämpö-onkelmia
Sen on pakko olla piru itse, nimeltään takaveto, mikä häpeilemättömillä juonillaan, houkuttelee kunnolliset ihmiset tämän turmiollisen automerkin omistajaksi!

ex: e34 520i -89
ex: e34 520i -89
ex: e30 316 -88Tags: None
-
paljonko laitoitta nestettä koneeseen??? oliko riittävästi jäikö kuitenki ilmaa??? haiseeko pakokaasu, et vois mennä sinne hukkaan???kadottiko ennen termarin vaihtoa?onko se nyt tiivis se termarinkotelo? vastaa noihin nii on helpompi sanoo jotain???Originally posted by bimmer_318 View Posteli siis kyseessä e34 520i, onko tuo sitten sillä m20b20 tai m50 koneella kun en tarkalleen tiedä. Tuli vaihdettua termari niin jäähdytys-järjestelmähän siinä tyhjäksi pääsi. No täytettiin ja sitä sitten siinä ilmailtiin sillä pullopatentilla, ilmat saatiin hyvin pois,lämpöä pukkas ja testiajolla toimi hyvin. Samana iltana ajeltiin 200km kotio päin, hyvin meni. Seuraavana aamuna työmatkalla alkoi nostaa lämpöjä, ja nesteet katoaa luultavasti kannentiivisteen ansiosta savuna ilmaan, VUOTOJA EI NÄKYNY. Mutta tämä ihmetyttää kun öljyntäyttökorkissa ei näy sitä "valkoista" mäskiä mitä on normaalisti ainakin mulla ollu kun kannentiiviste on mennyt. Mitäs te epäilette asian suhteen? asiallisia vastauksia kiitos.
Last edited by armageddon; 26-06-2008, 20:05.ei ne tehot vaan se kuski...
-
Mulla kanssa kansiremontin jälkeen sai kuukauden ainakin tapella lämpöjen kanssa nosti reilusti yli puolenvälin ja sit tipahti alle reilusti..
pumppailin letkuja joka päivä ja siitä se sitten asettui. pullopatentilla aloitettiin..Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
Juu, ei kadottanu ennen termarin vaihtoa, nosti lämpöjä joka johtui tosta termarista, kokeilin sitä keittämällä vettä kattilassa ja roikottamalla vanhaa termaria veden puolessa välissä narun ja kepin avulla. Ei hievahtanutkaan edes kiehuvassa vedessä. Eikä haise pakokaasu ja nestettä meni noin 6-7litraa, en sitten tiedä onko tarpeeksi, epäilen. Eilen tuli tarkkailtua autoa kun kerrankin kunnolla kerkesi ja ilmaa tuli isoja kuplia puristamalla alavesiletkusta, tänään ilmata kunnolla. Pitääkö tuon korkeus-eron keulan ja perän välillä olla tuossa pullojekussa kunnollinen eli siis suurinpiirtein ylämäkeen juntattuna?? kyllä tämä viel tästä
Last edited by bimmer_318; 27-06-2008, 04:49.Sen on pakko olla piru itse, nimeltään takaveto, mikä häpeilemättömillä juonillaan, houkuttelee kunnolliset ihmiset tämän turmiollisen automerkin omistajaksi!

ex: e34 520i -89
ex: e34 520i -89
ex: e30 316 -88
Comment
-
mielestäni jos m50 nii tuohon kax litraseenki pitäis mennä se +10l.nyt kiireesti töihinOriginally posted by bimmer_318 View PostJuu, ei kadottanu ennen termarin vaihtoa, nosti lämpöjä joka johtui tosta termarista, kokeilin sitä keittämällä vettä kattilassa ja roikottamalla vanhaa termaria veden puolessa välissä narun ja kepin avulla. Ei hievahtanutkaan edes kiehuvassa vedessä. Eikä haise pakokaasu ja nestettä meni noin 6-7litraa, en sitten tiedä onko tarpeeksi, epäilen. Eilen tuli tarkkailtua autoa kun kerrankin kunnolla kerkesi ja ilmaa tuli isoja kuplia puristamalla alavesiletkusta, tänään ilmata kunnolla. Pitääkö tuon korkeus-eron keulan ja perän välillä olla tuossa pullojekussa kunnollinen eli siis suurinpiirtein ylämäkeen juntattuna?? kyllä tämä viel tästä
ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
Kyllä se hommaa helpottaa kummasti. Ittellä ei oman pihan ylämäki riittänyt ilmaukseen mut onneks kaveri kärsi samoista ongelmista ja oli rakentanu kunnon tellingin jolla sai keulan riittävän ylös. Nyt on lämmöt pysyny kuris.Originally posted by bimmer_318 View PostPitääkö tuon korkeus-eron keulan ja perän välillä olla tuossa pullojekussa kunnollinen eli siis suurinpiirtein ylämäkeen juntattuna?? kyllä tämä viel tästä
E61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
nyt alkaa lämmöt pysyy kurissa, ilmailtiin tänään n.1h ja ilman tulo loppu..jos ei tuosta tokene niin kansi ylös ja tiivisteen vaihtoon prkl..
Sen on pakko olla piru itse, nimeltään takaveto, mikä häpeilemättömillä juonillaan, houkuttelee kunnolliset ihmiset tämän turmiollisen automerkin omistajaksi!

ex: e34 520i -89
ex: e34 520i -89
ex: e30 316 -88
Comment
Comment