eli siis kyseessä e34 520i, onko tuo sitten sillä m20b20 tai m50 koneella kun en tarkalleen tiedä. Tuli vaihdettua termari niin jäähdytys-järjestelmähän siinä tyhjäksi pääsi. No täytettiin ja sitä sitten siinä ilmailtiin sillä pullopatentilla, ilmat saatiin hyvin pois,lämpöä pukkas ja testiajolla toimi hyvin. Samana iltana ajeltiin 200km kotio päin, hyvin meni. Seuraavana aamuna työmatkalla alkoi nostaa lämpöjä, ja nesteet katoaa luultavasti kannentiivisteen ansiosta savuna ilmaan, VUOTOJA EI NÄKYNY. Mutta tämä ihmetyttää kun öljyntäyttökorkissa ei näy sitä "valkoista" mäskiä mitä on normaalisti ainakin mulla ollu kun kannentiiviste on mennyt. Mitäs te epäilette asian suhteen? asiallisia vastauksia kiitos.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 lämpö-onkelmia
Collapse
X
-
Originally posted by bimmer_318 View Posteli siis kyseessä e34 520i, onko tuo sitten sillä m20b20 tai m50 koneella kun en tarkalleen tiedä. Tuli vaihdettua termari niin jäähdytys-järjestelmähän siinä tyhjäksi pääsi. No täytettiin ja sitä sitten siinä ilmailtiin sillä pullopatentilla, ilmat saatiin hyvin pois,lämpöä pukkas ja testiajolla toimi hyvin. Samana iltana ajeltiin 200km kotio päin, hyvin meni. Seuraavana aamuna työmatkalla alkoi nostaa lämpöjä, ja nesteet katoaa luultavasti kannentiivisteen ansiosta savuna ilmaan, VUOTOJA EI NÄKYNY. Mutta tämä ihmetyttää kun öljyntäyttökorkissa ei näy sitä "valkoista" mäskiä mitä on normaalisti ainakin mulla ollu kun kannentiiviste on mennyt. Mitäs te epäilette asian suhteen? asiallisia vastauksia kiitos.Last edited by armageddon; 26-06-2008, 20:05.ei ne tehot vaan se kuski...
-
-
Mulla kanssa kansiremontin jälkeen sai kuukauden ainakin tapella lämpöjen kanssa nosti reilusti yli puolenvälin ja sit tipahti alle reilusti..
pumppailin letkuja joka päivä ja siitä se sitten asettui. pullopatentilla aloitettiin..Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
-
Juu, ei kadottanu ennen termarin vaihtoa, nosti lämpöjä joka johtui tosta termarista, kokeilin sitä keittämällä vettä kattilassa ja roikottamalla vanhaa termaria veden puolessa välissä narun ja kepin avulla. Ei hievahtanutkaan edes kiehuvassa vedessä. Eikä haise pakokaasu ja nestettä meni noin 6-7litraa, en sitten tiedä onko tarpeeksi, epäilen. Eilen tuli tarkkailtua autoa kun kerrankin kunnolla kerkesi ja ilmaa tuli isoja kuplia puristamalla alavesiletkusta, tänään ilmata kunnolla. Pitääkö tuon korkeus-eron keulan ja perän välillä olla tuossa pullojekussa kunnollinen eli siis suurinpiirtein ylämäkeen juntattuna?? kyllä tämä viel tästäLast edited by bimmer_318; 27-06-2008, 04:49.Sen on pakko olla piru itse, nimeltään takaveto, mikä häpeilemättömillä juonillaan, houkuttelee kunnolliset ihmiset tämän turmiollisen automerkin omistajaksi!
ex: e34 520i -89
ex: e34 520i -89
ex: e30 316 -88
Comment
-
-
Originally posted by bimmer_318 View PostJuu, ei kadottanu ennen termarin vaihtoa, nosti lämpöjä joka johtui tosta termarista, kokeilin sitä keittämällä vettä kattilassa ja roikottamalla vanhaa termaria veden puolessa välissä narun ja kepin avulla. Ei hievahtanutkaan edes kiehuvassa vedessä. Eikä haise pakokaasu ja nestettä meni noin 6-7litraa, en sitten tiedä onko tarpeeksi, epäilen. Eilen tuli tarkkailtua autoa kun kerrankin kunnolla kerkesi ja ilmaa tuli isoja kuplia puristamalla alavesiletkusta, tänään ilmata kunnolla. Pitääkö tuon korkeus-eron keulan ja perän välillä olla tuossa pullojekussa kunnollinen eli siis suurinpiirtein ylämäkeen juntattuna?? kyllä tämä viel tästäei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
Originally posted by bimmer_318 View PostPitääkö tuon korkeus-eron keulan ja perän välillä olla tuossa pullojekussa kunnollinen eli siis suurinpiirtein ylämäkeen juntattuna?? kyllä tämä viel tästäE61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
-
nyt alkaa lämmöt pysyy kurissa, ilmailtiin tänään n.1h ja ilman tulo loppu..jos ei tuosta tokene niin kansi ylös ja tiivisteen vaihtoon prkl..Sen on pakko olla piru itse, nimeltään takaveto, mikä häpeilemättömillä juonillaan, houkuttelee kunnolliset ihmiset tämän turmiollisen automerkin omistajaksi!
ex: e34 520i -89
ex: e34 520i -89
ex: e30 316 -88
Comment
-
Comment