elikkä otsikon mukaiseen moottoriin (motronic) pitäis tehdä budjetti moottori ja laittaa eaton reammiahdin mutta jos katsastan 170hv (525i) lukemilla niin pitääkö autossa olla abs jarrut? vai löytyykö sellaisia 525i e34:a joissa ei ole abs jarruja?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
remmiahdin m20b20 e34 -89
Collapse
X
-
remmiahdin m20b20 e34 -89
E60 525iA -04
EX: E39 523i -97
EX: e32 735i -87
EX: e30 325IX -89 touring
EX: e34 520i -89
EX: e30 316 1,8 -85
EX: e36 325i -91 sedan
Power2Drift teamTags: None
-
-
Halvempaa olisi pistää sinne vaikka M30B34, joudut kuitenkin vaihtamaan akselistot ja jarrut. Varmasti halvempi tuollainen M30 tekniikka kuin remmittäminen.
Kaikista fiksuinta olisi ostaa suoraan 535 jota alkaa sitten kutittelemaan- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
joo kaveri tos on kaupitellu jo jonku aikaa sen 535i:tä mut se on niin ruostees ettei oikein kiinnostais ruveta hitsailemaan! olis vaan mielenkiintoista rakentaa tommonen m20b20 ja siihen tommonen eaton m45/m62 kylkeen ja ottaa tommonen hillitty +200hv vaan! Mutta jos tarvii ruveta jarruja, akseleita tai abs osia vaihtelemaan niin se ei oikein onnistu ku on ainoa auto tällä hetkellä!
Ellei sitte homma jonku 316:n siksi aikaa!:thinkE60 525iA -04
EX: E39 523i -97
EX: e32 735i -87
EX: e30 325IX -89 touring
EX: e34 520i -89
EX: e30 316 1,8 -85
EX: e36 325i -91 sedan
Power2Drift team
Comment
-
-
Vaihdappa siitä 535:stä kaikki alustan hilut ja kone nykyiseen autoosi, niin saat sen +200hp jota voi vielä kutitella toodella paljon.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
nykyään se kaverin 535 ei lähe käyntiin ja tuli sit mieleen että se on vielä automaatti mut muuten siinä oliski sitte kaikkia herkkuja! se kaveri just tänään kyseli et vaihdettaisko autoja... ei oikein noi ruoste hommat kiinnostais! olis hyvä jos sais ostettua jonku moottorin ja sit rakentaa sitä rauhas ja ajan kans pajalla ja sitte ku on moottori valmis niin sit sen ei tarvis ku laittaa autoon!E60 525iA -04
EX: E39 523i -97
EX: e32 735i -87
EX: e30 325IX -89 touring
EX: e34 520i -89
EX: e30 316 1,8 -85
EX: e36 325i -91 sedan
Power2Drift team
Comment
-
-
Originally posted by Scyber View PostMulta M62 halvalla, integroidulla bypassilla laita yv:tä jos kiinnostaa.
-Jarno
Originally posted by turbobliz View PostEnemiltä taitaa löytyä M20 moottoreihin valmis "kitti" Lysholm/Autorotor-ahtimille.
ite työskentelen tällähetkellä metallialalla ja pystyn tehdä aika paljon osia töissäkin! kuten plasmalla laippoja ja koneistus keskuskin löytyy!E60 525iA -04
EX: E39 523i -97
EX: e32 735i -87
EX: e30 325IX -89 touring
EX: e34 520i -89
EX: e30 316 1,8 -85
EX: e36 325i -91 sedan
Power2Drift team
Comment
-
-
nojuu jos on metallimies, niin kannattaa koneistaa kaikki kiinnikkeet ja hihnapyörät itse. Noiden "kittien" hinnat on aina palkansaajalle aika suolaisia.
Jenkki-ebaysta saa peruskorjattuja eaton-rootseja aika edukkaasti. Ei ole omia kokemuksia moisista, mutta ei ne kaikki jenkitkään voi huijareita olla
Comment
-
-
kuinkas ne abs jarrut pitääkö niitä olla jos on alle 170hv?
Ja nyt olis kaverilla myynnis m50b20 tekniikka aika halvalla!E60 525iA -04
EX: E39 523i -97
EX: e32 735i -87
EX: e30 325IX -89 touring
EX: e34 520i -89
EX: e30 316 1,8 -85
EX: e36 325i -91 sedan
Power2Drift team
Comment
-
-
ostat siitä kaverin autosta runkonumeron ja paperit omaas...Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
E30 325iXA Touring
Lizzy - '82
Jättiprojekti
Comment
-
-
Originally posted by Mekaanikko View Postkuinkas ne abs jarrut pitääkö niitä olla jos on alle 170hv?
Ja nyt olis kaverilla myynnis m50b20 tekniikka aika halvalla!
Olikos se nyt niin että vuoden 87- jälkeen kaikissa yli 150hv(?)(vai yli 170?) autoissa ollut vakiona ABS:it? Korjatkaa ihmeessä kun luultavasti on väärin.
Comment
-
Comment