eli mikä mahtaisi aiheuttaa tasakaasulla matkaa ajettaessa olevan nykimisen alle 4000r/min? kovemmilla vedoilla pelaa ja vetää kunnolla aj.164tkm, sähköpuolella tuntuu olevan, ei vikakoodeja mutta tulpilla ajettu~~12tkm. Ostoaikeissa olisin autoa mutta kun en tiedä uskaltaako ostaa jos on jokin suurempi vika.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 m5 s38b38 -95 Nykii?
Collapse
X
-
Lähetään nyt veikkaamaan tuonne puolien suuntaan. Yleinen ongelma mielestäni, että puola pettää jossain välissä tai toimii vajaasti. Itselläni meni aikoinaan pari kappaletta tuossa 3.8 koneisessa. Maksaa muistaakseni 60-70 € kpl ja suosittelen uusimaan kaikki kuusi kerralla Tämä nyt oli veikkaus, noita nykimis ongelmien aiheuttajia voi olla lukuisia, että pitäis olla melkein ite paikanpäällä niin pääsisi paremmin "tunnustelemaan."Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
-
-
Toinen vaihtoehto on viallinen Lamda.-Raha ei tuo kateutta, kateus pitää ansaita...-
Bmw E36 328 ///M-sport Cabrio http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=156450
http://www.jk-import.net
-Member of BTCF-Sauna Team-
Vikakoodin lukua Oulussa
Comment
-
-
Originally posted by Juhanik View PostToinen vaihtoehto on viallinen Lamda.
puolat 360-420€ eli ei mitään radikaalia vikaa, miten nuo tulpat voisiko aiheuttaa tuota? entä jos tankkaisi 98oktaanista, vai kumpaa tässä kannattaisi käyttää.E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Omalla kohdalla puolavika tuli kyllä läpi kierrosalueen ja eteni nopeasti niin, että irroittamalla sytytysvirtajohdon puolasta joutokäynnillä, viallinen puola löytyi suht. nopeasti. 95E taitaa olla valmistajankin suositus, omalla kohdalla toimi aivan OK. Paitsi että paljonhan sitä aina meni per 100km..
- Tulpat
- Puolat
- Sytytysjohtimet
- Lambda-anturi
jne.. Nuo ovat vielä helposti vaihdettavia (lambdakin?), mutta hintaa tulee jokaiselle.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by KingOnTheRoad View PostTämän selvitän tänään, mitä jos käy YLI tai ALLE?Last edited by Leba; 14-08-2008, 20:01.Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment
-
-
Originally posted by Juhanik View PostToinen vaihtoehto on viallinen Lamda.1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
-
Lainataas topikia hiukan...omalla kohdalla siis s38b38:lla tyhjäkäynnillä kierrokset yleensä n. 750-900 paikkeilla (ei kuitenkaan seilaa), ja välillä koneen tärinä tuntuu penkeissä asti. Tasakaasulla tuntuu myös välillä pientä nykimistä ja joskus kone lähtee käyntiin raskaasti. Jotenkin kone tuntuu myös laiskalta alakierroksilla. Lambda vaihdettu, vikakoodeja ei ilmennyt, ilmavuotoja ei löytynyt starttispraylla ja resonanssiläppä toimii normaalisti. Tulpilla ajattelin lähteä liikkeelle seuraavaksi. Pystyisikö joku muuten näyttämään realoemista nuo kaasuläpän-, nokka-akselin ja kampiakselin asentotunnistimet? Muistaakseni olen lukenut että noillakin voisi jotain tekemistä olla nykimis- ja tyhjäkäyntiongelmien kanssa..:thinkLast edited by wtr; 08-09-2008, 19:46.myydään:
- E34 M5 putkiston osia
Comment
-
-
Originally posted by wtr View PostLainataas topikia hiukan...omalla kohdalla siis s38b38:lla tyhjäkäynnillä kierrokset yleensä n. 750-900 paikkeilla (ei kuitenkaan seilaa), ja välillä koneen tärinä tuntuu penkeissä asti. Tasakaasulla tuntuu myös välillä pientä nykimistä ja joskus kone lähtee käyntiin raskaasti. Jotenkin kone tuntuu myös laiskalta alakierroksilla. Lambda vaihdettu, vikakoodeja ei ilmennyt, ilmavuotoja ei löytynyt starttispraylla ja resonanssiläppä toimii normaalisti. Tulpilla ajattelin lähteä liikkeelle seuraavaksi. Pystyisikö joku muuten näyttämään realoemista nuo kaasuläpän-, nokka-akselin ja kampiakselin asentotunnistimet? Muistaakseni olen lukenut että noillakin voisi jotain tekemistä olla nykimis- ja tyhjäkäyntiongelmien kanssa..:thinkE21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Tulpat vaihdettu ja nyt käy paljon tasasemmin, myös alavääntöä tuntuis tulleen lisää vielä kun saisi nuo tyhjäkäyntikierrokset tuonne 900-1000 joka kerta. Nyt siis tuntuu, että tyhjäkäyntikierrokset ovat milloin 750, milloin 950, kuitenkin niin, että ne asettuvat aina johonkin yhteen kohtaan, eivätkä seilaa. Mitenköhän ton saisi korjatuksi?:thinkmyydään:
- E34 M5 putkiston osia
Comment
-
Comment