Announcement

Collapse
No announcement yet.

520 E34:n etupään tärinä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hammu
    Moderator
    • Nov 2006
    • 3971
    • Nurmijärvi

    #16
    Originally posted by pietro-76 View Post
    hiukka erillainen kuin tavan m20b20 koneessa!
    Mistäs oot ton mittarin saanu?

    Comment

    • julli75
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2008
      • 302
      • lpr

      #17
      Originally posted by Hammu View Post
      Mistäs oot ton mittarin saanu?
      mulla ainankin oli iskarit paskana ku ravisti edestä ja piti sellaista terävää kolinaa ja toiselta puolelta oli vielä jätetty se lukitus rengas siitä iskarista löysälle mut meni katsastuksesta läpi.

      Comment

      • pietro-76
        Bimmer Rookie
        • Jul 2008
        • 73
        • KAJAANI

        #18
        ...elikkäs täriä edesssä....ja vika löytyi =)

        eli autohan oli 520i m20b20 ja vikana etupään kolina ja tärinä!

        Vika löytyi kun tuli koko auto melkein läpi käytyä niin kolina ja tärinä hävisi kun vänkärin puolen iskarin yläpään laakeri oli menny ns.paskaksi.
        Eli koko pakka vaihdettiin iskari ja tolppa niin viat hävisi!
        jos jollekkin apua tällaisesta niin kokeilkaa voisko vika olla siellä iskarissa!

        Niin joku kysyi tosta ilmamassamittarista,eli sehän oli itsellä jo ostaessa paikallaan.
        lisäsin siihen vaparin ja lastun.tuli ainakin vääntojä lisää huomattavasti.

        Sitten onko vaikutusta jos laittaa 2,0 litraiseen 2,5litraisen imusarjan?
        Onko tehoihin vaikutusta vai tarviiko suuttimet vaihtaa isompiin?
        ja entäs jos tavan imusarjaan laittaa isommat suuttimet niin onko tehon lisäystä?kone vanos m20b20 vm-90 520i

        Sori paljon kysymyksiä,mutta jos joku fiksumpi kehtais antaa neuvoja!
        OLisin tosi kiitollinen(ja tiedän että vaikeasti selitetty)

        Comment

        • Harri G
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 9041
          • Iisalmi

          #19
          Originally posted by pietro-76 View Post
          Sitten onko vaikutusta jos laittaa 2,0 litraiseen 2,5litraisen imusarjan?
          Onko tehoihin vaikutusta vai tarviiko suuttimet vaihtaa isompiin?
          ja entäs jos tavan imusarjaan laittaa isommat suuttimet niin onko tehon lisäystä?kone vanos m20b20 vm-90 520i

          Sori paljon kysymyksiä,mutta jos joku fiksumpi kehtais antaa neuvoja!
          OLisin tosi kiitollinen(ja tiedän että vaikeasti selitetty)
          Ei nyt sentään M20 tekniikassa taida vanosta olla. Esim. M50:stä tuo löytyy joskus 93 eteenpäin.

          Noista "virityksistä" sanoisin, että vaikka en mistään mitään tiedä, niin tuskin maksanee vaivaa. En tiedä sitten että tuleeko noilla 2 heppaa lisää vai lähteekö 2 heppaa pois. M20b20 + E34 = laiska vaikka poraisit sen ylikokoon, työstäisin kannen ja laittaisit 300 asteisen nokan. Jos haluat että se liikkuu niin turbo kylkeen ja sisuskalut uusiksi. E34 525i M20 mosalla on sekin laiska. 535i kulkee jo jollain tavalla ja 540i on kohtuu mukava. M5 luulis sitten jo liikahtavan johonkin.
          E39 ja E91

          Comment

          • Salakka
            Bimmer Fanatic
            • May 2006
            • 359
            • Lappeenranta, PARAS OLLA !

            #20
            Turbo

            Turbo kylkeen ja ahtoja tarpeeksi, kyllä liikkuu...
            SoftRoader

            EX:iä USEITA niin bemareita kuin naisiakin...

            Comment

            • Hammu
              Moderator
              • Nov 2006
              • 3971
              • Nurmijärvi

              #21
              Originally posted by pietro-76 View Post
              Sitten onko vaikutusta jos laittaa 2,0 litraiseen 2,5litraisen imusarjan?
              Onko tehoihin vaikutusta vai tarviiko suuttimet vaihtaa isompiin?
              ja entäs jos tavan imusarjaan laittaa isommat suuttimet niin onko tehon lisäystä?kone vanos m20b20 vm-90 520i

              Sori paljon kysymyksiä,mutta jos joku fiksumpi kehtais antaa neuvoja!
              OLisin tosi kiitollinen(ja tiedän että vaikeasti selitetty)

              Jos vaikka kokeilisit kuvassa näkyvän putken asentamista, jos se tois tehoa...

              Comment

              • pietro-76
                Bimmer Rookie
                • Jul 2008
                • 73
                • KAJAANI

                #22
                juuu...

                turbo on jo hyllyssä ja pakosarja sille,mutta tota nokka akselin haluaisin vaihtaa tiukempaan!eli paljonko pitäs olla jyrkkyys nokka akselilla että siitä olisi havaittavaa apua?
                joku ehdotti 300 nokkaa??hieman hakusessa toi tekniikka puoli kun ulkokuoria tullu vain rakenneltua!
                Kiitos neuvon antajille.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎