Tuossa pari kuukautta sitten laitoin 75/40mm madallussarjan e34 -89 525i bemariin jonka jälkeen olen huomannu edessä renkaiden sisäreunan kuluvan melkosen rajusti enemmän kuin ulkoreunan.
Madalluksen jäljiltä siis pyörät ovat ilmeisesti näin /--\ . Samalla vaihdettiin silloin myös edestä muovikassillinen tukivarsia ja raidetankoja, jonka perään säädätettiin ohjauskulmat. No luulin asian olevan kunnossa, mutta ilmeisesti eivät tunarit ole kuulleet camberista hittojakaan. NO asiaan: eli keinoja miten saa camberit kohdilleen, ettei siitä tarvitse maksaa sataviissataa sataviissataa. Joku oli tuolla ehdottanut iskarin yläpään tukilaakerin vaihtoa säädettävään/epäkeskoon? Onko muita tapoja? Mistä tämmöisiä osia saa? Vai onko helpoin mennä varaosaliikkeeseen rutisemaan cambereista ne kun varmasti sanovat että mitäs madalsit...?
HEMI ilmeisesti tietää asiasta jotain kun tuossa searchia käytin?
Kiitos jo porukalle etukäteen!
Madalluksen jäljiltä siis pyörät ovat ilmeisesti näin /--\ . Samalla vaihdettiin silloin myös edestä muovikassillinen tukivarsia ja raidetankoja, jonka perään säädätettiin ohjauskulmat. No luulin asian olevan kunnossa, mutta ilmeisesti eivät tunarit ole kuulleet camberista hittojakaan. NO asiaan: eli keinoja miten saa camberit kohdilleen, ettei siitä tarvitse maksaa sataviissataa sataviissataa. Joku oli tuolla ehdottanut iskarin yläpään tukilaakerin vaihtoa säädettävään/epäkeskoon? Onko muita tapoja? Mistä tämmöisiä osia saa? Vai onko helpoin mennä varaosaliikkeeseen rutisemaan cambereista ne kun varmasti sanovat että mitäs madalsit...?
HEMI ilmeisesti tietää asiasta jotain kun tuossa searchia käytin?
Kiitos jo porukalle etukäteen!
Comment