EDIT: VIKA KORJATTU... KAMPIAKSELIN ASENTOTUNNISTIN HAJALLA, YLEISMITTARILLA SELVISI ETTEI OHMIT OLLEET OHJEARVOISSA
Pitäisi testata hyppylangalla toimiiko pumppu kun auto ei lähde käyntiin vaikka kuinka sahaa... Korjausopas käsittelee muita E34 malleja ja siinä rele on sijoitettu e-boksiin, keskimmäiseksi kolmesta releestä. Itsellä on kuitenkin tuolla paikalla 5 "napainen" valkoinen rele eikä 4 "napainen". Kyllä kai virtaa voisi antaa suoraankin pumpun liittimelle, mutta pelottaa että annan virtaa vahingossa anturille...
EDIT: Pumpun liittimen ja releen kautta annettu virtaa ja pumppu kuulostaisi toimivan
Seuraavaksi työlistalla:
Tuleeko pumpun liittimelle virtaa? Tulee
Tuleeko releen kantaan virtaa?
Missä kunnossa kampiakselin asentotunnistin on? (ilmeisesti voi testata yleismittarilla? Mitä pitäisi näyttää?)
Onko maadoitus kunnossa? (Mistä kone on maadoitettu?)
Toimiiko sytytys? Ei kipinää
Mitäs muuta? Täytyy lisäillä threadiin miten homma on edistynyt.
Auto selvästikkin tykkää kun sillä ajetaan kun tällaista ilmenee seisonnan jälkeen. Vika lähti liikkeelle siitä kun auto jäi seisomaan reilu kuukausi sitten ja pari viikkoa siitä eteenpäin täytyi sahailla useampaan kertaan että se lähti käyntiin. Nyt ei lähde eis useampaan kertaan sahatessa...
Pitäisi testata hyppylangalla toimiiko pumppu kun auto ei lähde käyntiin vaikka kuinka sahaa... Korjausopas käsittelee muita E34 malleja ja siinä rele on sijoitettu e-boksiin, keskimmäiseksi kolmesta releestä. Itsellä on kuitenkin tuolla paikalla 5 "napainen" valkoinen rele eikä 4 "napainen". Kyllä kai virtaa voisi antaa suoraankin pumpun liittimelle, mutta pelottaa että annan virtaa vahingossa anturille...
EDIT: Pumpun liittimen ja releen kautta annettu virtaa ja pumppu kuulostaisi toimivan
Seuraavaksi työlistalla:
Tuleeko pumpun liittimelle virtaa? Tulee
Tuleeko releen kantaan virtaa?
Missä kunnossa kampiakselin asentotunnistin on? (ilmeisesti voi testata yleismittarilla? Mitä pitäisi näyttää?)
Onko maadoitus kunnossa? (Mistä kone on maadoitettu?)
Toimiiko sytytys? Ei kipinää
Mitäs muuta? Täytyy lisäillä threadiin miten homma on edistynyt.
Auto selvästikkin tykkää kun sillä ajetaan kun tällaista ilmenee seisonnan jälkeen. Vika lähti liikkeelle siitä kun auto jäi seisomaan reilu kuukausi sitten ja pari viikkoa siitä eteenpäin täytyi sahailla useampaan kertaan että se lähti käyntiin. Nyt ei lähde eis useampaan kertaan sahatessa...
Comment