Announcement

Collapse
No announcement yet.

perä halaki e34 540 ia :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 2bar..ahhh
    BTCF Honorary Member
    • Nov 2004
    • 3351
    • haapavesi

perä halaki e34 540 ia :)

onko joku laittanut jotain muuata perää bemarin automaatiin kuin omalla välityksellä olevaa?

se nyt askasutta et miten laatikko reakoi jos välitys lyhenee tai jatkuu
    esim nyt 2.93 ja tuilisi 3.91?

oli muuten makeen kuuloinen ja tuntuine kun 100km/h ja perä paukahtaa halaki oiikeasi se meni halaki koko matkalta alapuolelta

mut sekin vaan pisti mietitytään et hätävilikut meni päälle ja eivät sammuneet ennenkuin sammutin auton ja laitoin virrat päälle mistä vitusta se ne keksi laitaa päälle ????:think

vastauksilla kiire...
    €34 M5 pelastetaan museoinnilta
  • Matula
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2007
    • 1706

Originally posted by 2bar..ahhh View Post
    mut sekin vaan pisti mietitytään et hätävilikut meni päälle ja eivät sammuneet ennenkuin sammutin auton ja laitoin virrat päälle mistä vitusta se ne keksi laitaa päälle ????:think

vastauksilla kiire...
    Nyt kyllä haeskellaan kaukaa mutta tuleeko nopeustieto tuommosessa E34 korisessa vielä pyllyltä, jos nopeustieto on laskenut hetkessä 100km/h nopeudesta nollaan niin DME olettaa, että malmikasa on kohdannut seinän.

Comment

• cba
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2006
      • 3464
      • Ylivieska

Originally posted by Matula View Post
      Nyt kyllä haeskellaan kaukaa mutta tuleeko nopeustieto tuommosessa E34 korisessa vielä pyllyltä, jos nopeustieto on laskenut hetkessä 100km/h nopeudesta nollaan niin DME olettaa, että malmikasa on kohdannut seinän.
      Tai sitten sen verran rymähti/tärähti, että takapenkin alla oleva tärinäanturi antoi signaalin kolarista.. Laiton kerran takapenkin paikoilleen, niin kävi sama homma kun runttasin penkin kiinni. Se tosin käytätti minulla akunkengän irti, ennekuin vilkkuminen loppui.

Comment

• 2bar..ahhh
        BTCF Honorary Member
        • Nov 2004
        • 3351
        • haapavesi

Originally posted by Matula View Post
        nopeus tieto tulee perästä mutta antui petti 2 viikkoa sitten koska oli rautaa täynnä ja ei enää pelittänyt koska luku hampaat oli poies kun tein diaknoosia peilin kanssa....

Originally posted by cba View Post
        Tai sitten sen verran rymähti/tärähti, että takapenkin alla oleva tärinäanturi antoi signaalin kolarista.. Laiton kerran takapenkin paikoilleen, niin kävi sama homma kun runttasin penkin kiinni. Se tosin käytätti minulla akunkengän irti, ennekuin vilkkuminen loppui.
        tämä voisi pitää pikaansakin koska aika kovan paukun antoi!
        €34 M5 pelastetaan museoinnilta

Comment

• -weikko
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2006
          • 305
          • Kalajoki

Originally posted by 2bar..ahhh View Post
          onko joku laittanut jotain muuata perää bemarin automaatiin kuin omalla välityksellä olevaa?

se nyt askasutta et miten laatikko reakoi jos välitys lyhenee tai jatkuu
          esim nyt 2.93 ja tuilisi 3.91?
          Kaverille haimme 3.91 perän jani1632 nickiltä. Sanoi sitä kokeilleensa 540ia:ssa, että kyseleppäs siltä tarkemmin.

Comment

• bimmerE34
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2004
            • 6208
            • Gotham

Tuosta hätävilkkujutusta sen verran, että viime talvena ajoin TDS:llä johonkin, en vain tiedä mihin. Auto kävi ilmassa ja helvetinmoisen rysäyksen piti. Sisävalot syttyi ja hätävilkut jne. Eli törmäystunnistin laukesi. Onneksi ei pa-pumppu sammunut eikä bägi lauennut. Akun kenkää pidin irti että nollasi vikamuistin.

///Pumppu Pojat Racing Team
            Metaline sport #40

Comment

• Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

Originally posted by bimmerE34 View Post
              Tuosta hätävilkkujutusta sen verran, että viime talvena ajoin TDS:llä johonkin, en vain tiedä mihin. Auto kävi ilmassa ja helvetinmoisen rysäyksen piti. Sisävalot syttyi ja hätävilkut jne. Eli törmäystunnistin laukesi. Onneksi ei pa-pumppu sammunut eikä bägi lauennut. Akun kenkää pidin irti että nollasi vikamuistin.
              Bensamalleissa pysähtyy myös pumppu kun törmäystunnistin aktvoituu.

Ne ketkä tietävät jotain muita toimintoja tuolle törmäystunnistimelle eivät sitten kirjoittele sitä tähän tai tulee penalttia
              sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• Rocla
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 7692
                • Kajaani

Originally posted by Leka View Post
                Bensamalleissa pysähtyy myös pumppu kun törmäystunnistin aktvoituu.

Ne ketkä tietävät jotain muita toimintoja tuolle törmäystunnistimelle eivät sitten kirjoittele sitä tähän tai tulee penalttia
                Missäs kohtaa se muuten e34:ssä on ?
                Olli.

Comment

• Leka
                  BTCF Member
                  • Sep 2003
                  • 7701
                  • Vilppula

Originally posted by Rocla View Post
                  Missäs kohtaa se muuten e34:ssä on ?
                  Kai sun nyt se pitäis tietää...
                  sigpic

Comment

• Rocla
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2002
                    • 7692
                    • Kajaani

Kai sun nyt se pitäis tietää...
                    Mistäs minä sen tietäsin, ollut vain 2 karvalakkimallia, joissa tuota ei liene lain...
                    Olli.

Comment

• Leka
                      BTCF Member
                      • Sep 2003
                      • 7701
                      • Vilppula

Mistäs minä sen tietäsin, ollut vain 2 karvalakkimallia, joissa tuota ei liene lain...
                      Jaa, mä luulin että heitit vitsinä... Takapenkin alla kuskin puolella. Itse olen saanut pariin otteeseen sen aktivoitua sillä kun olen lyönyt liian kovaa takapenkin istuinosan paikalleen. Normaalitilaan sitä ei saa muuten kun ottamalla akulta -johdon irti, tai ainakin tuo on helpoin tapa.
                      sigpic

Comment

• Rocla
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2002
                        • 7692
                        • Kajaani

Jaa, mä luulin että heitit vitsinä... Takapenkin alla kuskin puolella. Itse olen saanut pariin otteeseen sen aktivoitua sillä kun olen lyönyt liian kovaa takapenkin istuinosan paikalleen. Normaalitilaan sitä ei saa muuten kun ottamalla akulta -johdon irti, tai ainakin tuo on helpoin tapa.
                        Nähtävästi en siis omista ko. vekotinta, tai sitten en vain tunnista.
                        Olli.

Comment

• Leka
                          BTCF Member
                          • Sep 2003
                          • 7701
                          • Vilppula

Nähtävästi en siis omista ko. vekotinta, tai sitten en vain tunnista.
                          Kyllä se pitäis olla mun ymmärtääkseni kaikissa E32/E34:ssa. Katoppa onko sulakerasiassa alla olevan kuvan Crash Control Modulen (CCM:n oikealla puolella) paikalla mitään. Jos on niin...

sigpic

Comment

Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎