Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 520i -89 mittarivikaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maxxpower
    Newbiemmer
    • Sep 2008
    • 26
    • Tornio

    E34 520i -89 mittarivikaa

    Vakio mittariviat taas vaivaa. Eli kiekka, lämpö -ja kulutusmittari ei sano mitään, mitä nyt joskus saattaa pelittää, polttoainemittari jämähtynyt 20 litran kohdalle, toimii kyllä jos on yli 20 litraa polttoainetta. ennenkin kysynyt tästä apua täältä (http://www.btcf.fi/forum/showthread....ariston+konkat) <- ei ollut apua =/, koska minulla oli aivan erilainen mittaristo .. sen huomasin ainankin että minun mittarissa oli 2 kpl 1.2V 1200 milliamppeerin akut tms.? AA-pariston kokoiset ja vihreät väriltään, oiskohan niillä mitään virkaa toimimattomuuteen? :think
  • jani73
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 4320
    • Turku

    #2
    Uudet akut sisään niin eiköhän ala pelittämään. Kannattaa samalla tarkistaa huonon näköiset, mahdollisesti murtuneet juotokset ja juottaa uudelleen.



    Mitähän akkuja ne on, Nicad vai Nimh? Kannattaa ainakin laittaa vastaavaa kemiaa tilalle, tosin Nicadeja saa jo hieman metsästää, mutta kyllä niitä löytyy.

    Comment

    • maxxpower
      Newbiemmer
      • Sep 2008
      • 26
      • Tornio

      #3
      dodiin, hyvä että joku tietää näistä ei muuta kuin metsästämään nuita akkuja ja tinaileen kiinni, saapi nähä wörkkiikö sitten.

      Comment

      • maxxpower
        Newbiemmer
        • Sep 2008
        • 26
        • Tornio

        #4
        njäääh.. ei toiminu ku 5 minuuttia sen jälkeen ku vaihto "akut" ja tarkistin tinaukset ja lopetti toimimasta.. ei se auta kuin alkaa metsästään käytettyä mittaristoa..

        Comment

        • jani73
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 4320
          • Turku

          #5
          No voih. :( Olitko ladannut akut etukäteen täyteen?

          Comment

          • Rutku
            Bimmer Rookie
            • Jan 2008
            • 35
            • Helsinki

            #6
            Kontaktivikoja kannattaa katsoa liitoksista.
            -Lambdamittari 10 ledillä:
            -Viskon tilalle sähköflekti:
            -Auton akun ylläpitolaturi:
            -TPS anturin eli kaasuläpän asentoanturin korjaus:

            Comment

            • ton1-87
              Bimmer Rookie
              • Mar 2006
              • 99

              #7
              kannattaa sulakerasiasta mittariston sulakkeen liittimet tarkastaa.
              minun e30 oli hapettuneet minulle tullessa, kontakstispraytä ja sulakkeen räpläystä niin rupes pelaamaan.

              Comment

              • maxxpower
                Newbiemmer
                • Sep 2008
                • 26
                • Tornio

                #8
                Juu akut oli valmiina ladattuina kun tinasin kiinni, vähän erilaiset kylläkin kuin alkuperäiset (1100mA 1.2V), uudet akut 1700mA 1.2V mutta ostaessa myyjä sanoi että ei seksikkäämpää merkitystä kunhan ei pienempi kuin alkuperäinen lukema. pitääpäs tosiaan katsoa tuota sulakeliittimien kuntoa ja jos vaikka kontakti vikaa sitten ois :think

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎