tälläinen vika.olen tarkistanut liitokset,vaihtanut polttimot ja polttimon kantoja,mut aina vaan kuuluu bling ja herja.Ja takavalot on muuten vakiot:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 -89 Ajotietokone Herjaa Jarrupolttimoa
Collapse
X
-
Originally posted by waudeville View Postitelläkin toi brake lt circuit herjaa välillä:think ja väliin menee kauankin ettei mitään.
Uus kytkin ja taas pelas. Huonolla (tai paremmalla, ihan miten vaan) tuurilla tuo voi johtua väärästä materiaalista valmistetuista polttimon kannoistakin.Last edited by zener; 23-10-2008, 20:40.
Comment
-
-
Originally posted by waudeville View Postkytkin?? nyt en oikein tiedä mitä kytkintä tarkoitat
Comment
-
-
Moro itellä nyt vähän samanlainen ongelma mutta mulla heitti kyllä ihan ihmeellisesti...motarilla olin töihin menossa kun ekana sytty absin merkkivalo noh ei siinä mitään seuraavaksi käsijarrun merkkivalo...ei siinäkään mitään niin ilmotti just tuon brake lt circuit hommelin.....sen jälkeen heitti kaikki mittarit nollille....noh sain jatkettua seuraavalle rampille kunnes hyyty totaalisesti rampin risteyksessä ja siihen risteykseen jäätiin. Antoi virtaa mittariston sun muihin tarpeisiin mutta ei luvannut mitään käynnistäessä. Soittelin kaverille ja sano että plussa kenkää irti 10-15min noh tämän tein pariin otteeseen mutta ei silti halunnut startata. Toinen kaveri tuli ja veti mut läheisen huoltamon pihaan ja kokeilin siinä samalla mäkistartilla niin hörähti käyntiin mutta kaikki valot paloivat himmeinä ja lopulta hyytyi koko värkki vaikka yritin kaasua tarjota. Seuraavana päivänä vetästiin käyntiin niin ajoin sen 10km ajovalot päällä kotia päin niin rupes samoja vikakoodeja tarjoamaan...noh valot pois päältä ja pääsin pihaan asti. Akku on ollut huonolla hapella jo jonkin aikaa mutta mikähän muu ongelma? Kostean kelin takia noin paljon temputtelee?
Kiitoksia jo nytten niille jotka tämän romaanin ovat edes lukaisseet läpi
E: Sigun vekotin siis kyseessä320 cabrio -95
ex. 535i -91
Comment
-
-
Ettei olisi se laturi mennyt? Kun seuraavan kerran saat käymään, mittaa latausjännite ilman kuormaa, eli kaikki valot ja puhaltimet ynnä muut hilavitkuttimet päältä pois. Tämän jälkeen, jos näyttää normaalia (13,5-14,5V) lukemaa laita mahdollisimman paljon kuormaa, siis kaikki valot ja puhaltimet ynnä muut tasaisesti virtaa ottavat laitteet päälle, ei siis Megakickin Megawatin subbaria venyttämään peltejä, tällöinhän jännite laskee hetkellisesti tosi alas. Tietysti ensinnä kannattaa yön tai kahden jälkeen se akun napajännite mitata ilman, että siitä otetaan virtaa.nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
Comment
-
Comment