Tehtaan mukaan tyhjäkäynti pitäisi olla n. +/- 80 rpm, mutta reippailun jälkeen jää seilaamaan sadoilla kierroksilla, ennen kuin vakiintuu, mutta saattaa yllätten heitellä, ja jää jonkinlaiseen ECUn ajamaan looppiin.
Sitten kierrokset saattaa käydä yht´äkki'ä kyykyt alhaalla, mutta ECU se kait korjaa menon.
Imuvuodot on omasta mielestä poissuljettu ja tutkittu.Kukaan ei ole löytänyt siltä osastolta mitään.
Lambda on uusi ja sitä ennen oli samanlaisia ongelmia.
Eilen kiihdytin motarin rampista, niin n. 4000 rpm, tuli hetken miettimistauko, mutta eipä sen jälkeen tullut vastaan.
Se Navos on uusi myös, niin ehkä se vaan tykkää, että kaasutetaan ja pahahenki lähtee pois.
Tai sitten pitää löytää täältä Härmästä joku manajaa joka osaa M50B25TU sielun.
Sitten kierrokset saattaa käydä yht´äkki'ä kyykyt alhaalla, mutta ECU se kait korjaa menon.
Imuvuodot on omasta mielestä poissuljettu ja tutkittu.Kukaan ei ole löytänyt siltä osastolta mitään.
Lambda on uusi ja sitä ennen oli samanlaisia ongelmia.
Eilen kiihdytin motarin rampista, niin n. 4000 rpm, tuli hetken miettimistauko, mutta eipä sen jälkeen tullut vastaan.
Se Navos on uusi myös, niin ehkä se vaan tykkää, että kaasutetaan ja pahahenki lähtee pois.
Tai sitten pitää löytää täältä Härmästä joku manajaa joka osaa M50B25TU sielun.
Comment