ongelmana on että kylmänä röpöttää ja ei lähe ilman kaasua käyntiin. koitin että miten lähtee käyntiin tänään. ekalla hörähti hieman mutta sammui heti. toisella ei ennää edes horähtänä. eikä muilla kerroilla kun starttasi. puoli tuntia myöhemmin koitin että miten nyt lähtee pyörimänn vai lähteekö ollenkaan. lähti hyvin pyörimään mutta röpötti kun kierrokset laski tyhjäkäynnille ja nostikierroksia noin 2500. sitten annoin enemmän kaasua noin 4500 kierrosta ja rupesi pyörimään normaalisti. eilen teki saman että lähti käyntiin noin tunnin ekan käynnistys yrityksen jälkeen. kylmänä auto röpöttää joka kerta, mutta tämä kaasulla käyntiin lähteminen oli poissa noin kaks viikkoa ja luulin että se oli korjaantunu sillä anturin vaiholla mikä on termarin kotelossa mutta ei.lämpimänä auto pelaa normaalisti.
kun auto ei lähe pyörimään normaalisti saa sen kyllä käyntiin kun pumppaa kaasua jonkin aikaa
vaihdettuja osia: ja toimiviksi todettuja
bensansuodatin 1000 km sitten.
tulpat bosch wr8lc 2000km sitten.
lämpöanturi moottorin ohjain yksikölle 500 km sitten.
tyhjäkäynti moottori toimii. ainakin vaihtoi asentoa kun kokeili irtaallaan.
venttiilit säädetty 6000 km sitten.
öljyt mobil 5w-50 1000km sitten
virranjakajan hapettumien puhistus ja pyörijän. vaihettu noin 30000 km sitten mutta tulpan johdot joissakin pytyissä eri laiset kuin toisissa.
puolan johon suojakumi halki mikä menee virran jakajan kanteen mutta ei lyö läpi.
eilen kylläkin kun nyppäsin kutosen tulpan hatun pois auton pyöriessä anto sen missä tulpan johon päälle tulee paksumpi kumi sen välistä kipinää. kädet kyllä oli hieman märät, mutta saako lyödä tuolla lailla välistä?
josko näistä ois apua vian määrityksessä.
ja vielä sen verran että nesteitä ei hävitä
kun auto ei lähe pyörimään normaalisti saa sen kyllä käyntiin kun pumppaa kaasua jonkin aikaa
vaihdettuja osia: ja toimiviksi todettuja
bensansuodatin 1000 km sitten.
tulpat bosch wr8lc 2000km sitten.
lämpöanturi moottorin ohjain yksikölle 500 km sitten.
tyhjäkäynti moottori toimii. ainakin vaihtoi asentoa kun kokeili irtaallaan.
venttiilit säädetty 6000 km sitten.
öljyt mobil 5w-50 1000km sitten
virranjakajan hapettumien puhistus ja pyörijän. vaihettu noin 30000 km sitten mutta tulpan johdot joissakin pytyissä eri laiset kuin toisissa.
puolan johon suojakumi halki mikä menee virran jakajan kanteen mutta ei lyö läpi.
eilen kylläkin kun nyppäsin kutosen tulpan hatun pois auton pyöriessä anto sen missä tulpan johon päälle tulee paksumpi kumi sen välistä kipinää. kädet kyllä oli hieman märät, mutta saako lyödä tuolla lailla välistä?
josko näistä ois apua vian määrityksessä.
ja vielä sen verran että nesteitä ei hävitä
Comment