kiitti vastauksista...kolinan syy paikallistettu ja apurungon puslathan siellä oli paskana. täytynee valmistaa toi ulosvetäjä ja tehdä pieni remppa.
tuli sit tehtyä toi pieni (remppa) ja tuli myös tehtyä se ulosvetäjä/sisään puristin jos joku tarvii lainax.
no sit alko uudet kolinat ja luulin et oli menny perä paskaks ku kolahti aina ku lähti liikkeelle mut ei onnex...vetarit rikki ja uudet tilalle ni ei vieläkään loppunu kokonaan vaan oli vielä menny kardaanin tukilaakeri paskaks.eli kiva ku kaikki menee peräjälkeen rikki prkl... mut ei onnex oo kallita ja helppoja vaihtaa.
Tarviiko jotain polttopillejä tai jotain..? Ja onko tosiaan noin helppo homma kun kuvassa näkyy.. Kun kaikki huoltoliikkeet ja pari tuttua autokorjaajaa (toinen isäni) on sanonut että on tosi paska ja mahdoton homma tehä ja että hommassa tarvisi olla prässit ja mitä kaikkea..
Nyt vastauksia äkkiä.. Kova kiire, leima loppuu maanantaina :(
Ja paljon nuo puslat molemmille puolille maksaa suurinpyörtein..?
Eiku tarkoitan nyt tuota apurungon puslaa/puslia.. En niveltankoja..?
Onko kokemuksia tuosta puslan vaihdosta..?
Ei tosiaan mitenkään mukava homma ilman tuota työkalua. Yhdesti E28:iin vaihtanut ilman ja en ala tekemään enää. 2tunnin työn velotti kun käytin E34 535:en aikanaan noiden vaihdossa.
Ei tosiaan mitenkään mukava homma ilman tuota työkalua. Yhdesti E28:iin vaihtanut ilman ja en ala tekemään enää. 2tunnin työn velotti kun käytin E34 535:en aikanaan noiden vaihdossa.
Voi helvatti.. Tarvis siis jostain saada tuollainen ulosvetäjä ja ehkä joku työntäjäkin kanssa.. perkule.. Tarvii käydä huomenna kattomassa jos jaksaa ruveta tai sit vien suoraan huoltoon ja nautin tölkillisen kaljaa sinä aikana :P
Jos joku on Porista päin ja näkee tän mailin viimeistään perjantaina ja omistaa tuollaisen työkalun niin voisitko ilmoittaa minulle ja lainata mulle tuota työkalua, KIITOS
Comment