Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 perän tunnistus? typ.210?mutta tässä ei ilmeisesti ole viskolukkoa?
Collapse
X
-
e34 perän tunnistus? typ.210?mutta tässä ei ilmeisesti ole viskolukkoa?
Last edited by KingOnTheRoad; 10-11-2008, 18:00.E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02Tags: None
-
-
Originally posted by luntti View PostMahdollisesti typ210.
Muistaakseni 210:sa on vetoakseleiden lähtö laippojen reikä väli 94mm.
Pienenmässä 86mm.E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostNiin ja perähän on peräisin E34 535i vm.-88.Last edited by NCmotorsport; 10-11-2008, 00:45.
Comment
-
-
Originally posted by NCmotorsport View Postsethän se on 210. 530 on 188 jonka paskilaakeri on kuudella pultilla kii.E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by KingOnTheRoad View Postja 188 perä on ilmeisesti e30 tyyliin kiinni päältä pulteilla?
itse olen purkanut -94 530i perän(typ188) pois ja oli samalla tavalla kiinni mitä esim m5 (typ210). mutta tosiaan noissa perissä on kardaanin laippakin erikokoinen.
tässä kuva. tämä sopii e30:piin takakannen vaihdolla ja on myös ty188 http://www.realoem.com/bmw/showparts...57&hg=33&fg=10
ja tässä tämä toinen http://www.realoem.com/bmw/showparts...46&hg=33&fg=10
Comment
-
-
Se on ns. Kehtomallinen Type 210 ,perä/kiinnitys
Originally posted by KingOnTheRoad View Postja 188 perä on ilmeisesti e30 tyyliin kiinni päältä pulteilla?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostLukoton 210.
YLEENSÄ E34:ssa kiinni ollut typ.210 perä on lukollinen pl. EML vehkeet, tosin yhdessä semmoisessakin on ollut lukkoperä.
Comment
-
-
Nostetaanpas vanhaa ketjua lainatakseni.
Elikkä sigun mukainen auto. Hakusessa olis uus perä tän vanhan ulisevan tilalle. Nykyisessä on lukko ja sen mitä tunnistuslaatasta sain selvää, niin siinä lukee S 3,7* (viimeinen luku mahd. 4, mutta se on todella epäselvä). Kardaani oli kiinni kuudella pultilla. Kyseinen perä on vielä kehtomallisesti kiinnitetty. Kysymys sitten kuuluu.
Onko tämä nyt typ188 vai typ210, ja mistä sen nyt helpoiten selvittäisi?
Auto on tosiaan tehtaalta rullannut ulos 6/1990.Tämän hetkinen ja ensimmäinen menopeli BMW 525i -90
Comment
-
-
Originally posted by TeeDee View PostNostetaanpas vanhaa ketjua lainatakseni.
Elikkä sigun mukainen auto. Hakusessa olis uus perä tän vanhan ulisevan tilalle. Nykyisessä on lukko ja sen mitä tunnistuslaatasta sain selvää, niin siinä lukee S 3,7* (viimeinen luku mahd. 4, mutta se on todella epäselvä). Kardaani oli kiinni kuudella pultilla. Kyseinen perä on vielä kehtomallisesti kiinnitetty. Kysymys sitten kuuluu.
Onko tämä nyt typ188 vai typ210, ja mistä sen nyt helpoiten selvittäisi?
Auto on tosiaan tehtaalta rullannut ulos 6/1990.
Ja välitys on 3,73 jos sinä 3,7x näkyy.
Ja katson kohta sen oman perän kardaanin pulttien määrän.
Comment
-
-
Originally posted by TeeDee View PostNostetaanpas vanhaa ketjua lainatakseni.
Elikkä sigun mukainen auto. Hakusessa olis uus perä tän vanhan ulisevan tilalle. Nykyisessä on lukko ja sen mitä tunnistuslaatasta sain selvää, niin siinä lukee S 3,7* (viimeinen luku mahd. 4, mutta se on todella epäselvä). Kardaani oli kiinni kuudella pultilla. Kyseinen perä on vielä kehtomallisesti kiinnitetty. Kysymys sitten kuuluu.
Onko tämä nyt typ188 vai typ210, ja mistä sen nyt helpoiten selvittäisi?
Auto on tosiaan tehtaalta rullannut ulos 6/1990.
8:lla -> 210
6:lla -> 188
Suurella todennäköisyydellä siinä on 188. Eikö ole sedan malli?
-hidas-E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by Muumi View PostKuten tuhannesti aikaisemmin todettu. Onko perän poskilaakeri kuudella vai kahdeksalla pultilla kiinni?
8:lla -> 210
6:lla -> 188
Suurella todennäköisyydellä siinä on 188. Eikö ole sedan malli?
-hidas-Tämän hetkinen ja ensimmäinen menopeli BMW 525i -90
Comment
-
Comment