Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 pallonivel/alatukivarsi???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • basco
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 272
    • laukaa kierrä se kaukaa

e34 pallonivel/alatukivarsi???

eli kuskinpuolen alapallo väljä. mitä eroa kl-varaosan ja motonetin tuotteissa muutakuin hintaa 100€? onko noissa vousimallieroja?

auto on 525tds touring -94
    TOHTORI SYKERÖ ON TOIMITUSJOHTAJA....
    MÄ OON POMO!!!
  • Tentse
    Bimmer Fanatic
    • May 2003
    • 248
    • Pirkanmaa

Originally posted by basco View Post
    eli kuskinpuolen alapallo väljä. mitä eroa kl-varaosan ja motonetin tuotteissa muutakuin hintaa 100€? onko noissa vousimallieroja?

auto on 525tds touring -94
    Joissakin alatukivarret rautaa ja joissakin alumiinia (joka on selvästi kalliimpi) ja joudut siis ostaan koko tukivarren kun alapalloja ei saa erikseen.

Comment

• ockelbo4500
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2007
      • 924
      • Sotkamo--Oulu

Niissä on se ero että motonetin varsi kestää 10tkm. ja KL:n varsi 200tkm.
      No ei välttämättä ihan tommonen oo se ero, mutta esim. veljen E39:n kanssa näin kävi. Eli motonetin tukivarressa pallonivel väljäksi alta kymppitonnin kun alkuperäinen oli ollu alla 220tkm.
      Ja jos autosi on nimimerkin mukainen (-94) niin alumiinivarsi pitänee alla olla.
      BMW E84 X1 18dXdrive -14

Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
      Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
      Ex, E46 320 d Touring -01
      Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

Comment

• basco
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2003
        • 272

käyttöönotettu -94 mut ei kait oo facelift malli, mitäs eroo niis nyt ees sit on. täytyy viel kurkata onko siellä alumiinia vai oikeeta rautaa varsissa.
        MÄ OON POMO!!!

Comment

• zener
          Moderator
          • Oct 2004
          • 14439
          • Oulu

Rautasen voi korvata alumiinisella ja toistepäin kun vaan vaihtaa molempiin samaa materiaalia olevat.

Originally posted by ockelbo4500 View Post
          Niissä on se ero että motonetin varsi kestää 10tkm. ja KL:n varsi 200tkm.
          No ei välttämättä ihan tommonen oo se ero, mutta esim. veljen E39:n kanssa näin kävi. Eli motonetin tukivarressa pallonivel väljäksi alta kymppitonnin kun alkuperäinen oli ollu alla 220tkm.
          Ja jos autosi on nimimerkin mukainen (-94) niin alumiinivarsi pitänee alla olla.
          No ei se lemföder kyllä enää parhaassa hapessa ole 220tkm kohalla. Kyllä neki tuppaa pettämään 60-80tkm jälkeen.
          E65 730dA '04 klick
          F10 520dA '11 klick
          E34 520iA '91 klick

Instagram

"E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

Comment

• KingOnTheRoad
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 573
            • Kemijärvi

Originally posted by zener View Post
            Rautasen voi korvata alumiinisella ja toistepäin kun vaan vaihtaa molempiin samaa materiaalia olevat.

No ei se lemföder kyllä enää parhaassa hapessa ole 220tkm kohalla. Kyllä neki tuppaa pettämään 60-80tkm jälkeen.
            itse laitoin omaan e34 535 lemföder alatukivarret, nyt 4500km ajettu ja käytin katsastuksessa niin oikean puolen alapallossa n.5mm väljää meni koko kyseistä yliarvostettua osavalmistajaa kohtaan kyllä luottamus. taitaa olla vain paskoja tarvike osia kalliimmalla hinnalla.. seuraavaksi tulee kyllä merkittömät tarviketukivarret alle
            E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
            E36 328i coupe -95 "UXI"
            Polaris RMK 800 Nordic edition-15
            Yamaha yz250 -02

Comment

• zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14439
              • Oulu

Originally posted by KingOnTheRoad View Post
              itse laitoin omaan e34 535 lemföder alatukivarret, nyt 4500km ajettu ja käytin katsastuksessa niin oikean puolen alapallossa n.5mm väljää meni koko kyseistä yliarvostettua osavalmistajaa kohtaan kyllä luottamus. taitaa olla vain paskoja tarvike osia kalliimmalla hinnalla.. seuraavaksi tulee kyllä merkittömät tarviketukivarret alle
              Laitoitko sisäpään helan kumisen vai powerflexin?
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA '91 klick

Instagram

"E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

Comment

• KingOnTheRoad
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2005
                • 573
                • Kemijärvi

Originally posted by zener View Post
                Laitoitko sisäpään helan kumisen vai powerflexin?
                powerin, koska alkuperäiset lemföder alatukivarret puslineen vaihdettuani auto jarrutuksissa alkoi puoltamaan todella voimakkaasti oikealle. ja söipä vielä eturenkaankin sileäksi. päätin vaihtaa powerit tilalle niin puoltamiset yms kaikki loppuivat kerta heitolla
                E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
                E36 328i coupe -95 "UXI"
                Polaris RMK 800 Nordic edition-15
                Yamaha yz250 -02

Comment

• basco
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2003
                  • 272

motonetistä tilasin kapulat ja sieltä tuli kuskinpuolelle valurautaa ja apparin puolelle alumiinia.
                  samanlainen kokoonpano oli aikasemmin alla joten tommoset laitoin. miks erilaiset?
                  tuskinpa tuolla päivittäisessä ajossa väliä mitä ainetta on mut ihmettelin vaan.
                  MÄ OON POMO!!!

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎