eli kuskinpuolen alapallo väljä. mitä eroa kl-varaosan ja motonetin tuotteissa muutakuin hintaa 100€? onko noissa vousimallieroja?
auto on 525tds touring -94
Joissakin alatukivarret rautaa ja joissakin alumiinia (joka on selvästi kalliimpi) ja joudut siis ostaan koko tukivarren kun alapalloja ei saa erikseen.
Niissä on se ero että motonetin varsi kestää 10tkm. ja KL:n varsi 200tkm.
No ei välttämättä ihan tommonen oo se ero, mutta esim. veljen E39:n kanssa näin kävi. Eli motonetin tukivarressa pallonivel väljäksi alta kymppitonnin kun alkuperäinen oli ollu alla 220tkm.
Ja jos autosi on nimimerkin mukainen (-94) niin alumiinivarsi pitänee alla olla.
BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04 Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01 Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
käyttöönotettu -94 mut ei kait oo facelift malli, mitäs eroo niis nyt ees sit on. täytyy viel kurkata onko siellä alumiinia vai oikeeta rautaa varsissa.
TOHTORI SYKERÖ ON TOIMITUSJOHTAJA....
MÄ OON POMO!!!
Niissä on se ero että motonetin varsi kestää 10tkm. ja KL:n varsi 200tkm.
No ei välttämättä ihan tommonen oo se ero, mutta esim. veljen E39:n kanssa näin kävi. Eli motonetin tukivarressa pallonivel väljäksi alta kymppitonnin kun alkuperäinen oli ollu alla 220tkm.
Ja jos autosi on nimimerkin mukainen (-94) niin alumiinivarsi pitänee alla olla.
No ei se lemföder kyllä enää parhaassa hapessa ole 220tkm kohalla. Kyllä neki tuppaa pettämään 60-80tkm jälkeen.
Rautasen voi korvata alumiinisella ja toistepäin kun vaan vaihtaa molempiin samaa materiaalia olevat.
No ei se lemföder kyllä enää parhaassa hapessa ole 220tkm kohalla. Kyllä neki tuppaa pettämään 60-80tkm jälkeen.
itse laitoin omaan e34 535 lemföder alatukivarret, nyt 4500km ajettu ja käytin katsastuksessa niin oikean puolen alapallossa n.5mm väljää meni koko kyseistä yliarvostettua osavalmistajaa kohtaan kyllä luottamus. taitaa olla vain paskoja tarvike osia kalliimmalla hinnalla.. seuraavaksi tulee kyllä merkittömät tarviketukivarret alle
itse laitoin omaan e34 535 lemföder alatukivarret, nyt 4500km ajettu ja käytin katsastuksessa niin oikean puolen alapallossa n.5mm väljää meni koko kyseistä yliarvostettua osavalmistajaa kohtaan kyllä luottamus. taitaa olla vain paskoja tarvike osia kalliimmalla hinnalla.. seuraavaksi tulee kyllä merkittömät tarviketukivarret alle
powerin, koska alkuperäiset lemföder alatukivarret puslineen vaihdettuani auto jarrutuksissa alkoi puoltamaan todella voimakkaasti oikealle. ja söipä vielä eturenkaankin sileäksi. päätin vaihtaa powerit tilalle niin puoltamiset yms kaikki loppuivat kerta heitolla
motonetistä tilasin kapulat ja sieltä tuli kuskinpuolelle valurautaa ja apparin puolelle alumiinia.
samanlainen kokoonpano oli aikasemmin alla joten tommoset laitoin. miks erilaiset?
tuskinpa tuolla päivittäisessä ajossa väliä mitä ainetta on mut ihmettelin vaan.
TOHTORI SYKERÖ ON TOIMITUSJOHTAJA....
MÄ OON POMO!!!
Comment