Löysin monta topiccia searchilla, mutta ei varsinaisesti juuri tämmöiseen tilanteeseen löytynyt vastausta, eli ongelma on liian korkeat lämmöt.
Auto on aikasemmin keittänyt, ilmeisesti rikkoutuneen pumpun takia. Kansi työstettiin, kannentiiviste vaihdettiin, pumppu ja termari vaihdettiin. Auto on kuitenkin kärsinyt lämpöongelmista senkin jälkeen. Kansi suoristettiin Hämeen Dieselissä. Olisiko mahdollisesti kyseessä vain huolimaton ilmaus, vai olisiko kansi edelleen paskana? Pikaisia vastauksia!
Auto on aikasemmin keittänyt, ilmeisesti rikkoutuneen pumpun takia. Kansi työstettiin, kannentiiviste vaihdettiin, pumppu ja termari vaihdettiin. Auto on kuitenkin kärsinyt lämpöongelmista senkin jälkeen. Kansi suoristettiin Hämeen Dieselissä. Olisiko mahdollisesti kyseessä vain huolimaton ilmaus, vai olisiko kansi edelleen paskana? Pikaisia vastauksia!
Comment