Haussa on BMW:n alkuperäisvanteet, mielellään hunajakenno / BBS Style 5:et (tai jopa Styling 2:et) mutta muukin voi toimia - jää nähtäväksi. Nykyisessä rekisteriotteessa rengaskokona tunnetaan vain 195/65 joka tuntuu hiukan pieneltä min. puolitoistatonniseen saksanrautaan, mutta onko käyttökokemuksia jaettavaksi 195/65 vs. 205/65?
Entä 225/60?
Tai jopa 240/45?
Kaikki premium-merkit rengaspuolella ovat varmasti hyviä, mutta kun kotimaista tuotantoa tulee tukea, onko jotain erityisen murhaavaa kokemusta Nokian renkaista 205/65 - 225/60 -kokoluokissa?
Kyse on siis tuosta alla olevasta 525i:stä, jossa on täysin vakioalusta ja sellaisena se tulee pysymään. Kesärenkaiksi tulivat 17" M5-Heittotähdet jotka eivät todellakaan tule pyörimään auton alla; haussa on paljon paksua mukavuutta tuovaa kumitavaraa tien ja auton väliin. Kieltämättä kaarreominaisuudet 15-tuumaisilla mietityttävät, mutta kesällä -07 oli E32 alkup. 15-tuumaisilla ja se ei ollut 1.8 tonnin omapaino huomioiden mitenkään mahdoton mutkatielläkään.
Kesä on kaukana, mutta pitäytyen 15" kokoluokassa, kokemukset noista eri profiileista olisi mielenkiintoista kuultavaa.
Entä 225/60?
Tai jopa 240/45?
Kaikki premium-merkit rengaspuolella ovat varmasti hyviä, mutta kun kotimaista tuotantoa tulee tukea, onko jotain erityisen murhaavaa kokemusta Nokian renkaista 205/65 - 225/60 -kokoluokissa?
Kyse on siis tuosta alla olevasta 525i:stä, jossa on täysin vakioalusta ja sellaisena se tulee pysymään. Kesärenkaiksi tulivat 17" M5-Heittotähdet jotka eivät todellakaan tule pyörimään auton alla; haussa on paljon paksua mukavuutta tuovaa kumitavaraa tien ja auton väliin. Kieltämättä kaarreominaisuudet 15-tuumaisilla mietityttävät, mutta kesällä -07 oli E32 alkup. 15-tuumaisilla ja se ei ollut 1.8 tonnin omapaino huomioiden mitenkään mahdoton mutkatielläkään.
Kesä on kaukana, mutta pitäytyen 15" kokoluokassa, kokemukset noista eri profiileista olisi mielenkiintoista kuultavaa.
Comment