Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 takaiskarit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ÄmmÄ-5
    Newbiemmer
    • Sep 2004
    • 7
    • Imatra

    e34 takaiskarit

    Onkohan e34 m5 takaiskareissa irtonaiset jousilautaset?
    Olis bilstein sprint iskarit mutta lautaset kateissa! :(
    Muissa malleisssa ilmeisesti jousilautaset on hitsattu kiinni alkuperäiseen iskariin? :?:
    Mistä sais irtonaisia jousilautasia?
    KAIKKI LIHA TOTTELEE KURIA !
  • Behemoth
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2006
    • 562

    #2
    Mitä hiluja kannattaa uusia iskareitten ylä- ja alapäihin alustasarjaa asennettaessa E34:ään? Meinaavat tuolla E34.net:ssä, että koko kiinnikesarja vaihtaa samalla? Miksipä esimerkiksi vaihtaa noita yläpään muttereita kun ne ovat aina suojassa säältä ja hyväkuntoiset.

    ....uudenkarhea threadi.
    E66 730Ld LCI

    ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

    Comment

    • herja
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1649

      #3
      Ainakin yläpään jousilautanen minkä läpi iskarin varsi menee, kulutusosa ja aiheutta paskamaista pauketta jos on särki.
      Retard Member

      Comment

      • Harri G
        BTCF Member
        • Jul 2005
        • 9041
        • Iisalmi

        #4
        No ne mutterit on ihan sama vaihtaa. Muutama euro sinne tänne. Toisaalta ei ne siellä kyllä miksikään mene. Sitten jousen ylä- ja alakumit vaihtaisin. Yläpään laitoin ainaskin itse vanhan. Onhan se tietysti kulutusosa, että teeppä miten haluat. Olikos siellä takapäässä pölysuojia, kun ei ennää muista? Ne kannattaa vaihtaa (ainakin siis eteen). Entäs pohjaanlyöntikumit tai ne metallilautaset pölysuojien sisällä? Sittenpähän se tarve selkenee kun ne osat on pöydällä.
        E39 ja E91

        Comment

        • Heguli
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2003
          • 815
          • www.e30m3.fi

          #5
          E34 535:ssa oli ainakin irralliset jousilautaset, kun vaihdoin Bilstein Spritit alle, kävikin niin että lautasen reiän halkaisija oli pari milliä pienempi kuin Bilsteinin halkaisija, joten jouduin käyttämään konepajalla missä sorvasivat parin millin lastun pois.
          Die beste fahrt mit hosen an, BMW

          Comment

          • djd1mm
            Bimmer Rookie
            • Oct 2006
            • 123
            • Salo

            #6
            Ne yläpään mutterit on mitä ilmeisemmin itselukittuvia. Eli senpä takia ne pitää taakse ja eteen vaihtaa ettei pääse löystymään. Tai näin asian olen käsittänyt.
            Paljoahan ne ei maksa. Itse ostin hongkong:sta ihan halpis mutterit ja onpa tuo etuiskari niilläkin pysyny. Mutta nyt kun vaihdan koko satsin niin on orggis vaihtomutterit ihan varmuuden varalta.
            Raasing > BMW 535i 1992 M30B35 > Gummit meni

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎