nostajat naputtaa ja välillä niinkun kilkattais kk-lakrut öljyvalo palaa hetken ku lyö tulille öljypumppu vai mikä? lämpösenä kilkattelee enemmän ja 2700-3100 välillä toisaalta kylmänä ei oikeestaan ees kilkattele
535 e34
Collapse
X
-
-
Jos kiertokangen laakerit ovat niin paljon kuluneet, että jäykällä/kylmällä öljyllä paineet pysyvät ja laakerit ovat "öljypatjansa" päällä, mutta öljyn ohentuessa öljy karkaa pois välistä ja kolina alkaa. Mittaapa öljynpaineet. Nakutuskin alkaa lämpimänä? Ei venttiileistä pitäisi tulla, koska kylmänä niiden pitäisi nakuttaa vielä enemmän. Tarkistapa myös vesipumppu ja laturi. Näiden laakerit voivat naputella.nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
Comment
-
-
Varmaan tarkoitti että moottorin ollessa paikallaan autossa on vaihdettu laakerit:thinkOriginally posted by Säxä View Postkuvittelisin että yläkautta vois olla suhteellisen vaikeeta ainakin bemariin vaikee vaihtaa lakrut
Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
ei mahdu.. on laakeripukit tielläOriginally posted by sutii View PostLaitetaas tähä vähä moottorista poiketen,Tuleeko m50b25 (e34) moottorista
männät kankineen alakautta pihalle?! ilman kampiakselin irrottamista.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
Comment