Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw e34sen takaiskari ongelma..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • antero80
    Newbiemmer
    • Aug 2007
    • 19
    • kemi

    bmw e34sen takaiskari ongelma..

    elikkäs pitäisi saada vaihdettua e34seen 535seen taka iskarit ku nyt on nivomaatti iskarit ja ne pitäis saada vaihdettua normaaleihin niin onko minkälainen homma?? ja onnistuuko se ihan tuosta vaan vai pitääkö vaihtaa muutakin kuin vaan ne iskarit??
  • larmatin
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 1118
    • Perttula

    #2
    perusiskarit sinne ja se nestepiiri pitää ohittaa konehuoneesta

    onko muuten nivomat se mikä on m5 sarjan takaiskareissa?

    Comment

    • antero80
      Newbiemmer
      • Aug 2007
      • 19
      • kemi

      #3
      Originally posted by larmatin View Post
      perusiskarit sinne ja se nestepiiri pitää ohittaa konehuoneesta

      onko muuten nivomat se mikä on m5 sarjan takaiskareissa?

      miten se neste piiri ohitetaan?? ja onko niissä kaikki kiinnitykset samallaisia?? en mä kyllä tiedä yhtään mut ainakin se nivomaatti on semmonen että se säätää automaattisesti perän oikeaan korkoon ku perään tulee lisä painoa..

      Comment

      • 525tds
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2003
        • 489
        • Leppäkoski

        #4
        Originally posted by antero80 View Post
        miten se neste piiri ohitetaan?? ja onko niissä kaikki kiinnitykset samallaisia?? en mä kyllä tiedä yhtään mut ainakin se nivomaatti on semmonen että se säätää automaattisesti perän oikeaan korkoon ku perään tulee lisä painoa..
        Helpoin kun hankit normi tehostajan pumpun niin vältyt ongelmilta,tai sit jumittat "tasosäätöventiilin" normitasolle ja iskarin letkut tukkoon.
        "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

        Comment

        • larmatin
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 1118
          • Perttula

          #5
          Muistaakseni se ohitetaan siten että taakse tehostin pumpulta lähtevä paineputki vain ohjataan takaisin paluu putkeen.

          Comment

          • 525tds
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2003
            • 489
            • Leppäkoski

            #6
            Originally posted by larmatin View Post
            Muistaakseni se ohitetaan siten että taakse tehostin pumpulta lähtevä paineputki vain ohjataan takaisin paluu putkeen.
            Jos nuin laitat räjähtää pumppu halki,tasosäätö ventiili pitää olla välissä
            "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14373
              • Oulu

              #7
              Itse ottasin sen tandempumpun pois ja pistäsin normi tehostajanpumpun tilalle. Jää turhat mahdolliset vuotokohdat pois tuolla tavalla.
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              • larmatin
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 1118
                • Perttula

                #8
                Originally posted by 525tds View Post
                Jos nuin laitat räjähtää pumppu halki,tasosäätö ventiili pitää olla välissä

                ei se räjähdä, painelähtö on taakse kuristettu ja se vain pitää ohjata takaisin paluuseen.

                jostain netistä kerran ohjeet löysin ja töissä yhden M5 vehkeen olen ohittanut noin

                Comment

                • 525tds
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2003
                  • 489
                  • Leppäkoski

                  #9
                  Originally posted by larmatin View Post
                  ei se räjähdä, painelähtö on taakse kuristettu ja se vain pitää ohjata takaisin paluuseen.

                  jostain netistä kerran ohjeet löysin ja töissä yhden M5 vehkeen olen ohittanut noin
                  Näin ainakin kerrottiin että liian kovapaine paluuseen ilman tuota ventiiliä,mene ja tiedät sit.
                  "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎