elikkäs pitäisi saada vaihdettua e34seen 535seen taka iskarit ku nyt on nivomaatti iskarit ja ne pitäis saada vaihdettua normaaleihin niin onko minkälainen homma?? ja onnistuuko se ihan tuosta vaan vai pitääkö vaihtaa muutakin kuin vaan ne iskarit??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw e34sen takaiskari ongelma..
Collapse
X
-
Originally posted by larmatin View Postperusiskarit sinne ja se nestepiiri pitää ohittaa konehuoneesta
onko muuten nivomat se mikä on m5 sarjan takaiskareissa?
miten se neste piiri ohitetaan?? ja onko niissä kaikki kiinnitykset samallaisia?? en mä kyllä tiedä yhtään mut ainakin se nivomaatti on semmonen että se säätää automaattisesti perän oikeaan korkoon ku perään tulee lisä painoa..
Comment
-
-
Originally posted by antero80 View Postmiten se neste piiri ohitetaan?? ja onko niissä kaikki kiinnitykset samallaisia?? en mä kyllä tiedä yhtään mut ainakin se nivomaatti on semmonen että se säätää automaattisesti perän oikeaan korkoon ku perään tulee lisä painoa.."Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Originally posted by larmatin View PostMuistaakseni se ohitetaan siten että taakse tehostin pumpulta lähtevä paineputki vain ohjataan takaisin paluu putkeen."Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Originally posted by larmatin View Postei se räjähdä, painelähtö on taakse kuristettu ja se vain pitää ohjata takaisin paluuseen.
jostain netistä kerran ohjeet löysin ja töissä yhden M5 vehkeen olen ohittanut noin"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
Comment