eli ongelmaksi koituitunut etutolpan irroitus alapäästä 520i e34 -89 bmw:stä.
Eli onko kaikki höskä eli jarru levyt ym laakerit samassa tolpassa laakerin pultin kiristyspultin alla ennen kuin tolppa irtoaa irti alapäästä???
Vai lähteekö niillä 3 vai 4 pultilla?alapäästä?kun tolppia on niin monenlaista että jokainen tunnustaa olevan erillainen.
Voisiko joku auttaa katsastukseen menyjää joka joutuu vaihtaa toisen etutolpan.
Kiitos etukäteen neuvoista!
Eli onko kaikki höskä eli jarru levyt ym laakerit samassa tolpassa laakerin pultin kiristyspultin alla ennen kuin tolppa irtoaa irti alapäästä???
Vai lähteekö niillä 3 vai 4 pultilla?alapäästä?kun tolppia on niin monenlaista että jokainen tunnustaa olevan erillainen.
Voisiko joku auttaa katsastukseen menyjää joka joutuu vaihtaa toisen etutolpan.
Kiitos etukäteen neuvoista!
Comment