525 Touringiin pitäisi hankkia jousisarja. Selvää on, että Eibachit on hyvät mutta onko kellään kokemuksia H&R:stä? Ne maanläheistävät autoa myyjän mukaan edestä 45 ja takaa 10mm, joten jos jollain on sellaiset alla niin tuliko hyvä (ajaa / ulkonäöllisesti)? Eibachit pudottaa auto edestä ja takaa about saman verran ja E30:ssä ne on hemmetin hyvät mutta avautukaa E34 ihmiset aiheesta jos on kokemuksia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Eibach vs. H&R
Collapse
X
-
H&R on tyypillisesti juuri tuollainen kuin nimim.Ha2 kuvaili. Lisäksi siitä puuttuu tämä monia "superprogressiivisia" vaivaava keskiakueen vetelyys joka sitten syvimmissä joustoissa loppuu kuin seinään. Niskat ja hermot loppuu näillä jo muutaman tunnin ajon jälkeen ja ajo kuitenkin on kuin kumipallon päällä "kellumista". H&R:n vietereillä ei selkeää progression muutosta jousivasteessa huomaa lainkaan joka on selkeä merkki laatuvietereistä.
Comment
-
-
Sitten on vielä iskariproblematiikka: Eibachien pudottaessa autoa ~30mm vakioiskari toimii vielä mutta H&R:illä keula tippuu 45mm ja silloin pitäisi hankkia lyhyempää iskariakin. E34:ssä Bilsteinin sprintit pitäisi pelittää aina -60mm madalluksiin asti, onko muita varteenotettavia vaihtoehtoja?
Kysynkin kokemuksia iskareiden kestosta/toiminnasta eri madallusten yhteydessä. Selvää on että vakiopumppu menee paikalleen mutkattomasti mutta miten on keston laita?
Jos jollain on E34 ryyditettynä Bilsteinin / H&R:n setillä ja vielä hieno sivukuva ajokista, niin pistä tänne näytille. Tai sitten tuonne: [email protected]F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
H&R:n jouset on kyl aika mielyttävät, täältä tulee suosituksia myöskin.g26 i4 edrive40 -22 msport brooklyngray metallic
z3 2.8l roadster -00 cosmosschwarz metallic
e34 540iA -93 calypsorot metallic
ex.:g30 530e -21, z3m roadster -00, e46 325Ci A -01, e36 328iA coupe -97, e36 328iA cabrio m-tech -95, e30 -87 m50b25tu, z3 2.8 roadster -97, e28 528i -82, e36 316i touring -98, e60 530iA -04, e36 328iA cabrio m-tech -98, e30 325i cabrio -91, e46 320d m-sportII touring -04, Audi 200tq -89, e38 728iA -96, e34 M5 -89, e30 318i -89, e30 320is -88, e30 325i -86
Comment
-
-
Originally posted by LekaH&R/Bilstein sprint kombinaatio löytyy täältäkin, tosin -35/-10 jousilla. On tuossa koneella joku sivukuvakin näköjään.F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Kuka näitä H&R settejä myy ja missä hinnoissa liikkuu? Ja jos tohon e36 318iS:ään laittaa tollasen H&R setin vakioiskareiden kaveriks ni voiko odottaa että iskarit on seuraavan 10 000km jälkeen vaihtokunossa vaiko toimiiko madallusjousien kanssa? Koska tällä opiskelija budjetilla ei uusia iskareita hankita :lol: :oops:
Comment
-
-
KL-varaosista H&R:t n. 230€ ja Pihlajamäen varaosa kauppasi Bilsteinin Sprinttejä muistaakseni jotain 240€/kpl. Eli silloinhan tuosta tulisi karkeasti 700€, tarkkoja hintoja en muista mutta jotain tuon suuntaista.
Voihan noita Bilsteinejä saada jostain edullisemminkin mutta tuo hinta tuli ensi kyselyillä.F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Originally posted by KadunvaltaajaNäyttää mainiolta. Just tuo toimii että renkaan ja lokarin reunan väli on kummassakin päässä sama ja riittävän pieni.
Originally posted by kivari83Mites tommonen setti makso tohon autoon, noin suurinpiirtein..?
Comment
-
Comment