Ongelma on seuraava. Mulla on e34 m5, joka seisoi talven yli. Viikko sitten menin avaamaan ovia ja oli aivan kuollutta! Täältä löytyi sitten ohjeet ovien avaamiseen, eli kääntää avainta 90 astetta ja nostaa kahvaa samaan aikaan. KIITOS! Avattiin molemmat etuovet samalla metodilla. Saatiin akku vaihdettua ja kaikki toimii. Ainoa ongelma on se, että nyt etuovet eivät lukitu!!! Keskuslukitus toimii muuten normaalisti. Mikä kikka tähän auttaisi? :think Luulisi, että tuon homman voisi jotenkin"palauttaa"?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 lukot
Collapse
X
-
Originally posted by dementix View PostOngelma on seuraava. Mulla on e34 m5, joka seisoi talven yli. Viikko sitten menin avaamaan ovia ja oli aivan kuollutta! Täältä löytyi sitten ohjeet ovien avaamiseen, eli kääntää avainta 90 astetta ja nostaa kahvaa samaan aikaan. KIITOS! Avattiin molemmat etuovet samalla metodilla. Saatiin akku vaihdettua ja kaikki toimii. Ainoa ongelma on se, että nyt etuovet eivät lukitu!!! Keskuslukitus toimii muuten normaalisti. Mikä kikka tähän auttaisi? :think Luulisi, että tuon homman voisi jotenkin"palauttaa"?
-
-
Originally posted by dementix View PostOngelma on seuraava. Mulla on e34 m5, joka seisoi talven yli. Viikko sitten menin avaamaan ovia ja oli aivan kuollutta! Täältä löytyi sitten ohjeet ovien avaamiseen, eli kääntää avainta 90 astetta ja nostaa kahvaa samaan aikaan. KIITOS! Avattiin molemmat etuovet samalla metodilla. Saatiin akku vaihdettua ja kaikki toimii. Ainoa ongelma on se, että nyt etuovet eivät lukitu!!! Keskuslukitus toimii muuten normaalisti. Mikä kikka tähän auttaisi? :think Luulisi, että tuon homman voisi jotenkin"palauttaa"?
Sytytysvirrat päälle, kuskin ovi auki, paina kuskin oven lukitustappi alas->vetää kaikki lukot kiinni ja potkaisee saman tien kaikki auki->homma OK. Voi vaatia tosin muutaman kerran tuon, mulla on ollut samaa ongelmaa kun esim. lukot ovat olleet jäässä.
Sitten lukot synkkaan FAQ:n ohjeen mukaan.
Comment
-
-
kokeilehan
Oletkos kokeillut ihan vaan sieltä mekaaniselta puolelta kieritellä vaikka sormella tai ruuvarilla siis sitä "lukkopyörää" tai mikä lie oikealta nimeltään ja yht aikaa roplata sitä lukon nuppia tai avainta.
Ite jouduin vaihtaan e36 molempien etu ovien lukko yksiköt kun edellinen omistaja oli porannut ovi pahvit ruuveilla kiinni. Ne lävistivät ne keskus lukon "sähkö boksit". toisessa niistä uusista lukoista oli sama ilmiö kun sulla, kun auto mistä otin ne, oli seissyt talven pihalla. En nyt tarkalleen muista, mutta kiertelemällä sitä "lukkoa" se alkoi toimia taas normaalisti.Remember, it's the thought that counts. Think money.
- BMW e36 316i compact -97
Comment
-
-
Originally posted by dementix View PostYritin kertomaasi keinoa, muttei toiminut. 30 krt. Välillä yritin niin, että kuskin ovi on auki ja välillä pelkääjän puolelta. Nuppi ei vain suostu menemään kiinni! Virrat päällä tai ilman. Kiitti kuitenkin vinkistä! Taidan avata bissen ja tyytyä kohtalooni.
Comment
-
Comment