elikkäs teki eilen sellaisen oireen, auto kävi tyhjäkäyntiä noin 5min ja lähdin rauhalliseen maantieajoon ja noin 5km jälkeen himmeästi kiiluen öp valo alkoi kirkastumaan ja noin 10s kuluessa paloi kokonaan ja kun moottorin sammutti ja käynnisti uudelleen niin valo sammui heti normaalisti.sitten taas muutamien satojen metrien jälkeen teki saman tempun. Auto seisoi noin viikon tallissa ja sitä ennen pesin moottorin ja nyt tuossa viikolla asentelin stereoita (pelkkä vanhan jvc cd:n poisto ja uuden asennus ja täysin omalla virtakaapelilla perältä, kojelaudan johdot eivät ole käytössä.
vanhoja johtoja parsiessa mietin kun vanhan soittimen taakse oli teipattuna mustavalkoraidallinen johto että mikähän mahtoi olla koska en ole varma lähtikö se vanhan cd:n virtajohdoissa olevasta sokerinpalasta,mutta nyt se ei ole kytkettynä mihinkään.
mietin tuossa että olisiko anturi tiensä päässä,sillä ymmärtääkseni anturi on kärjellä eli on/off tyyppiä vai ottaako öp anturin johto jostain maihin
vanhoja johtoja parsiessa mietin kun vanhan soittimen taakse oli teipattuna mustavalkoraidallinen johto että mikähän mahtoi olla koska en ole varma lähtikö se vanhan cd:n virtajohdoissa olevasta sokerinpalasta,mutta nyt se ei ole kytkettynä mihinkään.
mietin tuossa että olisiko anturi tiensä päässä,sillä ymmärtääkseni anturi on kärjellä eli on/off tyyppiä vai ottaako öp anturin johto jostain maihin
Comment