Joo eli vika on semmonen et tyhjäkäynti on noin 1100, mutta kun painaa jarrua niin se tippuu sinne 700-800. Auto on vm95 ja automaatti laatikolla. Onko kellään tietoa mikä on? Autoon on vaihdettu 100 tonnin sisään syöttöpumppu ja siirto pumppu. Muutenkin auto toimii ihan normaalisti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 525 tds iso tyhjäkäynti
Collapse
X
-
Siis käynnistyksen jälkeen 1100 rpm? Sitten kun painat jarrua se laskee normaaliksi. Nouseeko se uudestaan sinne 1100:aan? Kuinka se nousee takaisin? Pikkuhiljaa, kertalaakista, hetken ajon jälkeen, vai pelkästään käynnistettäessä?
Pitääkö sitä jarrua painaa muuten kuinka vahvasti? Riittääkö pelkkä kevyt painallus, että jarruvalot syttyy vai pitääkö runnoa poljinta lattiaa vasten pari kolme kertaa?E30 316
E30 320i
E30 316i
E34 520iA
E34 525tds touring
E39 530i touring individual
E34 M5 3.6
Comment
-
-
Kyllä on kuitit ja auto juuri mennyt leimasta. Se ei aina nosta kierroksia mut ei se jarrun painaminenkaan aina auta. Kierrokset nousee varmaa 1-3 sekunnin viiveellä ja nousee suurin piirtein saman ajan saavuttaen noin 1100rpm. Niin ja pumppu on myös kuiva ulospäin et se ei kyllä taida vuotaa. Sitä jarrua pitää painaa et ne kierrokset pysyy siellä 800.
Comment
-
-
En ainakaan omasta oo saanu testaillessa hammeroitua sitä kantta niin paljoa että tyhjäkäynti nousis noin ylös. Käytännössä tyhjäkäynnin saa nousemaan noin 50-100rpm ja sen jälkeen se katoaa eli alkaa hakemaan ja rynkyttämään(ainakin paljon ajetulla pumpulla). Muutenkin jos ois hammerilla saatu tyhjäkäynti 1100 rpm niin syötöt pitää olla jo aika isolla ja veikkaan että kiihdyttäessä mustaa usvaa tulee ihan kiitettävästi.BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
Comment